Jump to content

Montasje Sauer 404


erikhvidsten

Recommended Posts

Hei. 
Jeg får en Sauer 404 i løpet av ikke så alt for mange dager. Har fra før en 202 med Leopold qr montasje på. Har en Zeiss i 2,5-10 og en Swaro 1,1-4. Kunne godt tenkt meg å bruke kikkerter om hverandre på de to børsene. Har noen et godt forslag her som ikke vil koste en årslønn?

Link to comment
Share on other sites

9 timer siden, erikhvidsten skrev:

Kunne godt tenkt meg å bruke kikkerter om hverandre på de to børsene. Har noen et godt forslag her som ikke vil koste en årslønn?

Da tror jeg jammen meg du har kjøpt feil rifle 😔. Jeg tipper at før du har det som trengs for å få til et kikkertbytte med picatinny (som er eneste veien å gå!), så har du kasta bort 8-10 tusen i metalldeler med skruer og leamikk.
 

Var jeg deg hadde jeg heller kjøpt en kikkert til 😉. Da har du i det minste noe igjen for pengene i stede for et lass med ubrukelige mellomledd. 

Jeg må som vanlig bare slenge ut litt eder og galle, og spørre hvorfor i helvete kan de ikke standardisere seg på picatinny? Sako med S20 har endelig sett tegninga etter 100 år med tullemontasjer. Hvorfor kan ikke Sauer? De proprietære løsningen ekskluderer lett en «erfaren» våpenkjøper. 404 står ikke på min liste over noe som skal inn i skapet sammen med mange andre idiotløsninger...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...