Jump to content

Mauser M98 - Scout kikkertmontasje


VordendeJeger

Recommended Posts

Hei!

 

Er på utkikk etter kikkertmontasje til en gammel HV mauser, som ikke krever permanent modifikasjon. Så vidt jeg forstår begrenser det meg til montasjer i scoutkonfigurasjon, men det er greit. Problemet er at alt jeg finner er døde linker til slike montasjekits når jeg søker her på kammeret. Finnes det noen, fortrinnsvis norske, forhandlere av scout montasjekits for Mauser m98?

 

Takk på forhånd!

Link to comment
Share on other sites

43 minutter siden, spindrift skrev:

Passer denne til en som er ombygd under heimevernstiden? Har hørt at jernsiktet er annerledes enn for en original mauser.

Link to comment
Share on other sites

På 1.9.2019 den 15.30, spindrift skrev:

Det vet jeg ikke. Men jeg vil anta at alle skinner produsert i det «store utland» er tiltenkt orginal siktefot. Men om den ble endret til HV- mauser? Vet ikke. 

Jeg er neimen ikke sikker jeg heller, bare så det er sagt. Så bare en nordmann hadde kommentert det her

 

Om noen vet noen montasjer fri for permanente inngrep, som passer en HV mauser, så er jeg veldig interessert. 

Link to comment
Share on other sites

På 3.9.2019 den 15.30, VordendeJeger skrev:

Jeg er neimen ikke sikker jeg heller, bare så det er sagt. Så bare en nordmann hadde kommentert det her

 

Om noen vet noen montasjer fri for permanente inngrep, som passer en HV mauser, så er jeg veldig interessert. 

Ops, feil link, mente dette produktet her - som ser veldig bra ut men ikke passer "norsk" mauser.  

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...