Jump to content

Den siste jaktdagen i Dinos liv. OBS! STÆRKE BILDER!


Titus

Recommended Posts

Dette stopper ikke her,

 

I følge Hamar Arbeiderblad ble en elghund angrepet av ulv og skadet såpass alvorlig at den måtte avlives.

 

Dette skjedde i Hamar kommune like ved Vang Auto på grensen mellom Hamar og Løten.

 

I dette området skal det ikke være ulv, se for pokker og skriv ut lisensjakt og det fort.

Faenskapet skal vekk.

 

Spørsmål:

Har man nødvergerett for seg selv som person? tenker da på ulv somm kommer inn på gårdsplassen og utgjør en trussel.

Har dette skjedd nå Hallgeir? har ikke fått med meg det jeg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nå er det NOK!

Kammeret har aldri jobbet for å være ytringsfrihetens siste bastion, her forventes det at folk viser et minimum av måtehold med sine uttalelser. Fatter dere ikke at alle vi jegere og skyttere dømmes på grunnlag av hva enkeltpersoner gjør? Hver gang noen oppfordrer til ulovligheter her svertes vi alle! Er det rettferdig? Nei selvfølgelig ikke, men slik er nå engang virkeligheten, og hvis vi ikke forstår det kan vi like godt begynne å samle på frimerker alle mann.

 

Neste kommentar som lukter det minste av oppfordring til ulovlighet blir belønnet med en skriftlig advarsel. Glem alt som heter spissfindige formuleringer, humor og ironi, jeg kommer til å lese alle slike innlegg som en viss mann leser bibelen. Og hjelper ikke dette må vi nesten vurdere et totalforbud mot ulvediskusjoner her, for det begynner å bli åpenbart at folk ikke kan tenke seg om i to sekunder før de poster i slike tråder.

 

Har jeg gjort meg selv forstått nå?

 

Fulmen

 

Enig med Kronhjorten69 :)

 

Mitt innlegg ble også slettet i samme fyken gitt :lol: , først ble jeg litt forbanna men nå må jeg bare le av det :lol::lol:

 

Poenget er bare at jakt med løshund er livet for meg å det lar seg IKKE kombinere med ulv!!!!! Fakta ferdig!!!!!! Derfor har jeg sterke meninger om dette å noen ganger koker det over...

 

Ulvesoner å sånn piss er bare en måte å få en tå innenfor døra for så å innføre ulv i hele norge på sikt, når de fleste har mista en hund eller to så slutter de med hund/jakt å de forskellige rasene blir mindre å til og med dør ut (haldenstøver å slike små raser kommer ikke til å tåle dette). osv osv osv

 

Alt dette pluss alt anna dritt ulven drar med seg er en pris VI må betale bare for å fø på en haug med russisk ulv som ikke finnes utrydningstruet i det hele tatt.

Det er helt uforstålig for meg??

 

De FLESTE som vil ha ulv her er folk som skjelden eller aldri er i skogen å for de så burde det være likegyldig om rasen består i russland eller norge, men NEIDA de har hodet fuldt av vas at ulven er en utrydningtruet art.

 

Jeg sier som Benny, piss meg i øret :D

 

Rune Nilsen

moripen

4820 froland (Nå vet ulve elskerene hvor jeg bor så kan de komme på døra å ta diskusjonen med meg :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Gi råd:forslag til hjelp, utvei, veiledning gi en et godt r- / følge ens r- / spørre en til r-s Oppfordre:Be noen om feks stille til valg etc...

 

Håper du fikk svar på ditt flisespikkeri. :mrgreen:

 

 

Oppfordret ikke til ulovligheter jeg gav han et råd og det er opp til hver enkelt å følge dem eller ikke.

For å spikke litt fliser....

Men om man råder noen til å gjøre noe, eller oppfordrer noen til å gjøre noe er vel omtrent det samme? :wink:

Link to comment
Share on other sites

Kan noen fortelle hvor utryddingstruet dette fæle dyret virkelig er?

 

Om vi ikke har ulv i Norge, er det nok av dem i Russland da?

 

Trenger noen argumenter :)

 

Norge vil jo være verdensmester i å redde verden for alle mulige ulumskheter, så også ulven. Om det skulle være nok av den i Russland/baltikum betyr ikke så mye, så lenge VI kan protokollføre at den er truet.

Link to comment
Share on other sites

Oi oi, så ikke de bildene før nå, fæle greier!

 

Norge har vel ulv for å holde en pen miljøprofil utad, og en kontrast til "miljøsatsinga" innen industri og petroleumsvirksomhet. Kanskje.

 

De norske støverrasene er verneverdige slik de fleste jegere ser det, og alle hunderaser er mer verdt enn ulven i form av glede, opplevelser og helse for alle som trimmer kropp og sjel i lag med bikkjene sine. Skal man da ta vare på ulv som ikke gjør noen som helst nytte, eller satse på de verdiene bikkjene våre står for? Jeg tenker bare høyt...

 

Send bildene dine til Storting og regjering Titus.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...