Jump to content

Aktive hørselvern til barn


Sakoen75

Recommended Posts

Noen som har sett dette til barn?

Har en liten arving på snart 3år som jakt lysten har våknet i, så det mases om få være med ut å jakte.

Eneste problemet er at når vanlige øreklokker kommer på hodet så øker lyd volumet i guttungen tilsvarende desibel som klokkene demper. Så finnes det noen aktive hørselvern til små hoder? AUX inngang er en bonus.

 

Hvis ikke får jeg bygge om de vi har liggende til å passe.

Link to comment
Share on other sites

Null peiling, har tenkt på å slakte et peltor kids og bruke bøylen fra det. Med "orginal" sportac snakker han betydelig høyere så litt demping er det. Men er det nok er jo det store spørsmålet. Skal prøve med "aktive" propper til barn og voksne med små øreganger, fant noen med filter. Får prøve de selv med et skudd eller to. Bestemor strikker hørselvern lue med plass til klokkene så snø ballen har begynt å rulle og bli stor nå 😅

 

Hva bruker dere? 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Min treåring har brukt MSA Sordin Supreme Pro X med hell denne sesongen. Kanskje litt ekstravagant, men jeg kjøpte et sett klokker ekstra for noen år siden da jeg tok feil av ødelagte klokker og tomme batterier... 😖

Kjøpte supreme gel settet på xxl for noen år siden også. Føler at klokkene sitter og tetter mye bedre med disse.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...