Jump to content

Muffens??


Gangleren

Recommended Posts

Tok kontakt med ein som annonserte at han ville kjøpa rifle i cal....el...Eg fortalde at eg hadde ei rifla i eit av dei  cal.han var inntressert i.Sendte han bilder av våpenet,slik han ba om.Han ba meg senda ferdig utfylt søknadsskjema.Fyllte ut skjema med data om våpenet,serienr.,Løpslengde og mod.betegnelse.Sendte han SMS der eg skriver ka eg skal ha for våpenet og at kjøper skal betala frakt. Ber om adr.Får ikkje tilbakemelding på SMS,svarar ikkje på anrop,tlf nr hans er ikkje tilgjengelig på 1881,søkte etter vedkomande på FB og no er ikkje profilen hans på FB,den var der for 3.dagar sidan.Heilt greit om vedkomande har ombestemt seg,då kunne han bare gitt beskjed.SPØRSMÅLET mitt er...kunne dinna personen misbrukt dinna delvis utfylte søknaden på nokon måte??

 

Link to comment
Share on other sites

2 minutter siden, Ei tohi varjata skrev:

Sendte du et ellers tomt skjema, eller fylte du ut og signerte nederste del på en søknad han sendte deg? Hvis du skrev kun fabrikkmerke, modell, nr., pipelengde er det lite han kan gjøre med det.

Etter

 

2 minutter siden, Ei tohi varjata skrev:

Sendte du et ellers tomt skjema, eller fylte du ut og signerte nederste del på en søknad han sendte deg? Hvis du skrev kun fabrikkmerke, modell, nr., pipelengde er det lite han kan gjøre med det.

Etter at eg ga beskjed om at eg ikkje fyllte ut nederste del,kun faktiske opplysningar om våpenet,oppnår eg ikkje kontakt med vedkomande.FB profilen er sletta,tlf nr er ikkje tilgjengelig.Skjemaet er sjølvsagt ikkje sendt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...