Jump to content

Nytt ställe för komponenter


culot

Recommended Posts

Jeg bestilte hylser med hetter. Jeg har ordnet med innførselstilatelse. Fikk en mail fra tnt Norge ved fortolling. De spurte bare om det var tomhylser. Fire dager etterpå fikk jeg beskjed om at pakken var tilbakekalt av Stefano Guidici. Stefano Guidici er identisk med avsender. Samme dag fikk jeg faktura på fortollingsgebyr og mva.  I følge sporingen er pakken returnert etter å ha passert tollen. Jeg har ikke fått svar av Ricarica. 

 

Sist bestilte jeg bare wads. Pakken kom på 3-4 virkedager. 

Link to comment
Share on other sites

Oppdatering kommer fortløpende. 

 

Jeg vet ennå ikke grunnen til denne tilbakekallingen. Det kan være at de har byttet om på to forsendelser, eller at de faktisk ikke har tilstrekkelig med eksporttilatelser. Jeg aner ikke. Men jeg finner det ut. 

 

Jeg må også tilføye at jeg hadde en veldig god kundeopplevelse ved forrige handel. De har laget en meget bra funksjon i nettbutikken som viser fraktkostnader live. Ingen overraskelser. 

Link to comment
Share on other sites

gjikk bra for meg to ganger, hylser med hatter,

 

er det ikke unntatt når det er tomhylser. haglehylser er untatt har jeg lest et sted mener jeg

 

sporting goods stod det på pakka flaxa igjennom tollen værtfall

posten kan være helt lobotomert noen ganger da. håper det løser seg

 

Link to comment
Share on other sites

På 20 augusti 2018 den 14.25, ErlingElev skrev:

Uten at jeg vet for sikkert ligger problemet hos TNT.

 

Jag vet att Siarm vid några tillfällen skickat hylsor och tdh med Bartolini istället för TNT .

Låt oss hoppas att nya leverantören med det långa namnet inte ger upp på Skandinavien/Norden bara .

Dom har vart mkt trevliga  OCH snabba vid kontakt iaf vilket maninte kan anklaga siarm för :S

/P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
På 17 augusti 2018 den 20.36, ErlingElev skrev:

Sist bestilte jeg bare wads. Pakken kom på 3-4 virkedage

 

Undrar om det inte var hylsorna som stökade till det?  Siarm tex vägrar väl skicka tdh/primade hylsor till Norge ? 

Skönt att det löste sig till slut . 

 

/P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Haglstørrelser i Italia.

 

De oppgir ikke mm på haglene, kun haglstørrelser.

Bruker de samme nummerbetegnelse som oss eller ..........

Jeg prøvde å sjekke siden til Siarm (som oppgir hagl i mm), MEN det var villedende veiledning.

Noen som har peiling ?

 

Link to comment
Share on other sites

Kjempefint. Takk.

Nå skal jeg klare meg.

 

Italiensk ?

Jeg har fått med meg at vi nesten kunne fått  tysk eller russisk som sidemål, men italiensk har jeg aldri tenkt på.

Det ville nok vært noe å dratt frem med på lokalet i Gudbrandsdalen.:thumbup:

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
  • 8 months later...

Jag får den i särklass dyraste frakten nånsin när jag fyller på min varukorg hos ricaricamonzione , jag kollar på deras sida med frakter men får ändå inte ihop hur dom räknar ... kommer upp i nästan 130 euro ?  Men jag har bett min ital polare Marre ringa dom och fråga hur dom räknar.

jag köper hellre mycket grejer än mycke frakt .

 

/P

 

Edited by culot
Link to comment
Share on other sites

Siste bestilling ble litt problematisk. Brukte nesten 2 mnd. TNT som den sto fast til. MEst forladninger,hagl,rullekrymp-verktøy. _Men siden var "våpen"relatert så slo de seg på bakbena. Ble nestenm sendt tilbake. TNT nekter visst å sende våpenrelaterte ting :S Fikk veldig god hjelp av en person hos TNT i Oslo, som fikset det. Var i Sverige den sto fast. Så kan være at problemet lå i Norge, men veldig usikker.

 

Mvh

K

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...