Jump to content

Plotthunder


Melvin

Recommended Posts

  • Replies 210
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
  • 6 months later...
  • 2 weeks later...

hei hva slags plotter har du som påstår de dummere osv og att de kan være seine på reven er helt klart av linjene har plott så er det mye bjørnelinje lynkx osv plotten vil helst jage vilt den kommer om kapp med (strike and stay) ftatter ikke hvorfor den skal samlingnes med nordiske støvere??????

 

du burde hatt en prat med de folka som virkeli har peil på plott som james wanta i wisconsin og bob plott selv north carolina,som har røttene til plott.

 

den plotten du beskriver kjenner jeg meg ikke igjen idetheletatt!! enig med deg om rev,men der er alt hva du gjør det til selv,er du dreven nok og har nok tid kan du jage rev med en labrador eller hva som helst,.

 

mine plotter kjører jeg inn på hare og så rev.gaupe,bjørn,grevling der får man mesteparten gratis,der er det opp til deg hvordan du vil hunden skal jage,men glem og forvent en prima hund om du har fast jobb kjerring og unger.

 

og plotter som gråååler skikkeligt er som regel bjørne linjer bjørnen er liv red sånne vråll .

 

tispene mine har ett heeeelt annet los sett derav katte linjer.

 

gliser litt alle tenker valper av bostrøm er bankers,stortsett alle plotter er extreme jaktere,meeeen de mååå trenes rett og det er akkurat det bostrøm gjør og er ikke veldi mange i rovdyr verden som har like mange timer i skogen som han.

 

sorry att detta ble litt krast,men blir irritert når folk skal snakke om plott ok ikke ha mer peil.

Link to comment
Share on other sites

Nå har ikke jeg Plott , har jaget med noen men som sagt ikke egne. Men hvorfor ialleverden starter du med å jage inn Plotten på hare og så rev hvis du tenker å bruke den på de store rovdyr ? Rev og grevling kan jeg forstå men hare....

 

At man kan jage rev med hva som helst av hunder...den er jeg definitivt IKKE enig i !

 

Jeg har jaget rev med div Plotter , men de kan aldri bli så god som en skikkelig revespesialist !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...