Jump to content

20/76 til skogsfugl


Blaser_308

Recommended Posts

23 minutter siden, 358 Win skrev:

Jeg bruker ikke 20/76 pga hastighet. En patron jeg vil anbefale er BASCHIERI &PELLAGRI MYTHOS 28 gram nr 4 til tiur og Nr 6 til resten . 

Ligger en test lenger nede her på "hagle" av de fleste patronene på det norske markedet

Har også stor tro på Black Gold Game i 20/70 30 grams us 5.  Nå er den vel et par uker unna å bli standard lagervare. Mener den kommer i uke 26. 199 for 25 er noe rimeligere enn 199 for 10 stk Mythos. Oppgitt hastighet for gameboren er vel 422 ms v1.  Skulle dog ønske den var å oppdrive i US 4.5... 

Link to comment
Share on other sites

1 time siden, Bly skrev:

Hvem kommer til å ha Black Gold som lagervare i kal.20?

Jeg kjøper den hos Gmax. Men også gsport/intersport butikker vil ha den i sortimentet. Mythos har plastforladning, mens black golden i 20 er fiber. Ellers vil de prestere likt vil jeg tro. Har planer om å sende den golden til 358 for testing:)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Må vel innom en G butikk å se! Har god erfaring med patronen i kal.12. Runde fine haggel og holder farta den lover. Det blir fine skuddbilder av sånt. Er den like bra i kal.20 så vet jeg hva jeg skal ha i bøsja i år utenom hjemmelada 🤗

Link to comment
Share on other sites

I Kaliber 12  var er BGG uten tvil min favoritt ifjor.US  4 og 6. 4 sendte til og med gammeltiuren stein dau i bakken på 28.5m. Et hagl hadde til og med klippet av vingebeinet på det tykkeste. Sånt gir selvtillit;) enig i at de haglene til gamebore er fine. Tror faktisk de kan være det beste en kan få tak i. Håper hagla mi liker 20 ern....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...