Jump to content

Lee presse - hvordan feste hylsene?


Stalker

Recommended Posts

Hei!

 

Idag fikk jeg anskaffet meg et av disse berømte Lee Anniversary Kit'ene til 1100,- I tillegg kjøpte jeg diesett fra RCBS i kaliber 30-30. Bakgrunnen for denne investeringen er at jeg nettopp fikk en nydelig Marlin 336 SS som jeg kjøpte brukt fra Comodore her på forumet. Kjempemann og kjemperifle! :D

 

Så til saken. Det skal nevnes at jeg ikke er overdrevent teknisk av meg, men pleier nå å få ting til etter hvert osv... :wink:

 

Det jeg føler jeg mangler i Lee pakken er en ordentlig bruksanvisning. Fikk etterhvert funnet ut hvordan jeg fester diene med hurtigkoblingene som følger med, men klarer ikke for alt i verden å fatte hvordan jeg fester hylsa på den pinnen som går opp og ned når man drar i spaken... :oops:

 

Trenger jeg en ekstra del, som jeg har glemt å få med? Eller er det et triks? Noen som kan forklare hvordan jeg fester hylsa i pressa?

 

Takknemlig for innspill her! ;)

 

Edit:

 

Og forresten, Ladeboken har jeg selvfølgelig anskaffet meg og lest fra perm til perm. Er mer detaljene i operasjonen jeg sliter med å finne ut av sånn med en gang ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...