Jump to content

Tips for løse hunder.


tulling

Recommended Posts

Kan anbefale å titte på os husdyrmerkefabrikk sitt produkt "fokus merkeplate". Dette er et husdyrmerke som er beregnet til å tre inn på bjelleklaven til feks sau. Jeg har tredd ett inn på peilerhalsbåndet, da jeg fikk halsbåndet til astroen så er ikke akkurat det egnet til å skrive på, så da måtte jeg se meg om etter andre løsninger. Dette syns jeg ble bra, fikk preget navn og tlf.nr på merket og til ca ti kr stykket er dette overkommelig. En annen fordel enn at navn og nr til eier står klart frem er at bikkja synes mye bedre i tett vegetasjon også :D Jeg tog det grønne merket, det er ganske så irrgrønt og lyser godt opp i skogen.

Dere finner dem her: www.husdyrmerke.no

Link to comment
Share on other sites

God service? Gjett om, rett og slett imponerende :D

 

Leste denne tråden onsdag kveld, tok en titt på hjemmesiden deres og bestilte 6 merker preget med navn og 2 mobilnummer ca. kl. 23.00.

I dag kl 11.00 lå det en konvolutt med merker og faktura i postkassa.

Pris: 114 kroner inkl. alt.

Tid: 36 timer :!:

I min verden er dette kjempeservice :D

 

Merket passet bra til min Edenpeil. Festet det bak selve peilen slik at lappen henger ut/ned ca en cm foran peilen som en skjerm.

Blir skriften fort slitt, har jeg 5 igjen som jeg kan feste f.eks. i "nakken" på peilehalsbåndet.

Dette tror jeg blir et "ja" produkt...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...