Jump to content

JÆGERENS JOKER


MortenGB

Recommended Posts

ikke fornøyd med dette dekkenet.. brukte str 10 på en stor irsk setter hann,men det hendte ofte at han på merkelig måte klarte å få begge beina i samme hullet forran.. ble litt vondt å gå da.. virket som hullene til beina var altfor store på dette dekkenet.

mulig det har noe med str på min hund å gjøre,men str 9 ble for lite rundt brystkassa...

jeg kan anbefale breeders sitt dekken av samme type.

litt tykkere og tåler litt mere juling enn joker dekkenet.

Link to comment
Share on other sites

ikke fornøyd med dette dekkenet.. brukte str 10 på en stor irsk setter hann,men det hendte ofte at han på merkelig måte klarte å få begge beina i samme hullet forran.. ble litt vondt å gå da.. virket som hullene til beina var altfor store på dette dekkenet.

mulig det har noe med str på min hund å gjøre,men str 9 ble for lite rundt brystkassa...

jeg kan anbefale breeders sitt dekken av samme type.

litt tykkere og tåler litt mere juling enn joker dekkenet.

 

Hvem fører Breeders?

Link to comment
Share on other sites

ikke fornøyd med dette dekkenet.. brukte str 10 på en stor irsk setter hann,men det hendte ofte at han på merkelig måte klarte å få begge beina i samme hullet forran.. ble litt vondt å gå da.. virket som hullene til beina var altfor store på dette dekkenet.

mulig det har noe med str på min hund å gjøre,men str 9 ble for lite rundt brystkassa...

jeg kan anbefale breeders sitt dekken av samme type.

litt tykkere og tåler litt mere juling enn joker dekkenet.

 

Er ikke så imponert over Breeders, men har ikke brukt Joker-dekkenet spesielt lenge så jeg har ikke så mye å sammenligne med. Har et Breeders-dekken på drevertispa, og det begynner etterhvert å se rimelig rælete ut. Brukt ca en sesong.

 

Joker str 5 passer greit på en forholdsvis grov dreverhann jeg har.

Link to comment
Share on other sites

Hei.

 

Kjøpte Jægerns Joker størrelse 2 til min han dachs, så langt har jeg ikke noe å utsette på det etter 4 slipp! Hunden bryr seg heller ikke om det, blir bare glad han, når det finnes frem, da er det jakttid for han. :)

 

Og du verden hvor lettere det er å se hunden med det på, kan anbefalles fra min side!

 

Mvh

 

Sako_35 :)

Link to comment
Share on other sites

Må bare nevne at dekken til bikkja er noe jeg har syntes var vel feminint, men etter å ha hatt kull på tispa måtte jeg ha noe for å dekke til spenene. Nå synes jeg det er vel så viktig som peiler. Ikke bare fordi hunden synes forferdelig godt i terrenget - og på VEIEN - men fordi det er så enkelt å merke bikkja med lett synbart telefonnummer. Senest forrige dagen fikk jeg henta inn drevertispa hos ei ung frøken som hadde fått henne på trappa, etter å ha jagd en rev 5 km (luftlinje). Hadde selvsagt funnet bikkja likevel med peileren, men det er jo utvilsomt enklere å få fortalt eksakt hvor bikkja er. Alternativet hadde kanskje vært å hente henne ut hos polisen...

Link to comment
Share on other sites

Hei, jeg kan på det varmeste anbefale Jægeren Joker til PBGV, har en selv i str 2, han er 16 mnd gammel og det passer som hånd i hanske. Han er på ingen måte hemmet av denne tettsittende drakta med stretch-områder, og har aldri registrert noen hyl fra ei bikkje som sitter fast. Jeg tror det er viktig å ikke velge for stor!

Jeg har limt på et par refleksbånd på den, da synes han godt i mørket også. Og så står jo navn og nr påskrevet med sprittusj, noe jeg har hatt nytte av da det kom en tlf om ei gjenfunnet bikkje flere timer etter slipp... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...