Jump to content

Aggressivt grep - 1911 - Forslag?


Rausheim

Recommended Posts

Holder på med et 1911-prosjekt og har fått litt dilla på ekstra godt grep.

Vurderer å kjøpe enda et Ergo-grip, siden jeg har et på en annen 1911 og er kjempefornøyd, men jeg kunne godt ha tenkt meg det en anelse større for å fylle ut handa bedre.

Jeg kunne godt hatt et "sandpapir-grep", men hvor får man tak i et slikt et her på berget?

Jeg har behov for et veldig aggressivt grep.

Så, forslag til et godt grep til 1911? Har allerede en drøss grep, men ikke mange jeg får en skikkelig god gefühl av....

Link to comment
Share on other sites

Ergo med plate under?

Vet ikke om du får fatt i det lenger, men jeg hadde ett sett med "Underlagsplater" som bygget en mm eller to på hver side engang i tiden, dette utgjorde meget stor forskjell i hvordan jeg oppfattet grepet og størrelsen på dette. Platene var hyllevare, men i prinsippet ikke noe annet enn en skive med stål, tegnet av etter omrisset på innsiden av skjeftet og med hull som var store nok til å gå utenpå disse bøssingene i selve pistolgrepet.

 

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjøpte skateboard-tape. trekvart meter lang ca, brukte hårføner på den så den ble mer føylig og bare klistrert på grepene. Gikk over med Stanlykniven og skjærte bort det overflødige. sitter som støpt uten å gnage el være ubehagelig. Har en i klubben som kjøpte anti-skli-tape fra Biltema, ekstremt grov, og biter veldig(altfor) godt på en bitteliten .45...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...