Jump to content

Er Kynoch ammo noe å satse på? 375H&H


Sakoen75

Recommended Posts

Glem Kynoch ammo i .375H&H....andre fabrikanter lager vel så god ammo i dette kaliberet, som Norma og Federal....de bruker premium kuler som Swift-A-frame, Trophy Bonded osv..og hylsene deres er bedre enn det Kynoch bruker..

 

Det er korrekt at Kynoch (egentlig Kynamco..) bruker Woodleigh kuler, soft og solid..

 

I tillegg er Kynoch ammo dyr og vanskelig å få tak i...eieren (David Little) er nå rundt 80 år og vil avhende firmaet....han gidder ikke å svare på mail lenger (iallefall ikke mine..) så firmaet fremstår som dysfunksjonelt for tiden...

 

Egentlig veldig synd da de lader (ladet..) mange av de gamle grove dobbelriflepatronene...

Link to comment
Share on other sites

I tillegg er Kynoch ammo dyr og vanskelig å få tak i...eieren (David Little) er nå rundt 80 år og vil avhende firmaet....han gidder ikke å svare på mail lenger (iallefall ikke mine..) så firmaet fremstår som dysfunksjonelt for tiden....

 

Jeg sitter igjen med lignende erfaringer...

Kjøp heller Norma hylser, woodie-kuler og en god ladebok.

Link to comment
Share on other sites

Se det ja :cry: tenkte å kjøpe av den Norske importøren. Ser nå at prislisten er fra 2001 også... og prisen på 48,- er ved kjøp a 100stk regner med at prisene har steget betraktelig de siste 15 årene siden listen var ny.

Lade pressa får kjøre videre med Norma hylser og 300gr Swift A-Frame.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...