Jump to content

Dillon - “No BS” warranty


Mightymoo

Recommended Posts

Har en Dillon Square Deal B, kjøpt i Norge.

Er veldig fornøyd med denne. Var en liten plastdel til tennhetterøret som ble ødelagt her om dagen. Hadde en i reserve.

 

Hvordan fungerer egentlig garantien for en Dillon presse? Det står på Dillon sine sider:

 

Dillon’s lifetime “No BS” warranty:

Dillon products purchased through me carry Dillon’s lifetime “No BS” warranty.” (Except for the Super 1050, which carries a one-year “No BS” warranty.) In truth, there’s not much support required, because a quick call to Dillon will have you sorted out or anything you need headed your way immediately. Their customer support is truly outstanding.

 

Gjelder dette kun amerikanske kunder?

Hvordan fungerer evt. dette i praksis i Norge?

Link to comment
Share on other sites

Knakk håndtaket på en SD jeg hadde. Nordby Gunshop hadde inne men han skulle ha penger for den... sendte en mail til Dillon USA og fikk tilbake svar om å sende inn ett bilde av det ødelagte produktet. I løpet av 1-2 uker lå det nytt håndtak i posten.Helt vederlagsfritt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjøpte noen Dillon presser for en del år siden direkte fra fabrikk fraktet av Jetcarrier.

 

Reklamerte i år på en del som hadde knekt og fikk ny del levert direkte hjem til meg.

 

“No BS” warranty har fungert for meg :)

Link to comment
Share on other sites

På tennhetterøret er det 2 plastdeler, og begge finnes i service repkit'et - så jeg antar den delen du byttet er ansett som en slitedel og derfor ikke omfattet av garantien.... uansett er vel kostnad for en ny del omtrent halvparten av porto ? Norby Gunshop har de fleste deler og repkit.. Men det kan være at Dillon sender deg en pose nye plastbiter av "Good-will" hvis du sender et hyggelig brev til dem ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...