Jump to content

Rws evo green 184gr i 9,3x62


Blaserproff

Recommended Posts

  • 1 year later...
  • 3 years later...

Då har eg prøvd denne litt. Ligg på 870 m/s i 52cm pipe i Blaseren. Er den kula som går best i børsa. Treskudds og femskuds samling på 100m uten papir mellom hulla. Har ikkje prøvd den på vilt eller syrekanne enda, men trur det kan bli litt mykje søl.. Går stortsett med TTSX 250gr i børsa. 

Link to comment
Share on other sites

Har litt erfaring med denne kula, men i eit mindre kaliber. Fantastisk presisjon og god skuddeffekt i vilt (hjort). Men dyr skutt på 100 meter og nærmare, ser ikkje bra ut. Eg skaut til dømes ein fjordbukk på 30 meters avstand i haust, den gjekk 3 meter og tumla over - bogen på inngangssida var knust og det var blodslag heilt bak i låra. 

Eg opplever denne som ei litt meir eksplosiv kule enn nosler partition - med ein presisjon som står til gullmedalje. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nei, men eg og har tenkt at denne må ver fin i Polen. Det einaste eg er redd for er rikosjettar frå "proppen" som går gjennom. Har vært med på at det har vært barfrost, og det er ikkje stas og høyra vining frå kuler som fyk forbi. Eg har nytta Vulkan på drivjakt før, men kanskje eg skal lade opp eit magasin med desse neste gang. Kjøttet tar ein ikkje med seg heim, så knall og fall er det viktigaste der. 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...