Jump to content

Kkc - leveringstid?


protto

Recommended Posts

Bestilte ein stokk fra jakt og friluft i juni, altså eit par månadar sidan. Vart gjort oppmerksam på at stokken ikkje var på lager og måtte produserast og måtte derfor rekne med 3-5 veker leveringstid.

Når eg gjentatte ganger prøver å ringe j&f seier dei at dei skal sjekke og ringe tilbake og eg høyrer ikkje fra dei igjen. Ikkje svarar dei på mail heller. Er det kkc som ikkje kan svare og dermed kan ikkje j&f gi meg svar eller? Nokon som har kjennskap til ståa rundt kkc og leveringstid?

 

Veit jo at butikken er rette plassen å rette spørsmålet men sidan dei ikkje kan svare og ikkje klarar å ringe tilbake luftar eg det her:)

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke KKC som produserer stokken.

Det er en fabrikk ett eller annet sted i verden og i enkelte

land lukker de ned produksjonen i en lengre tid mens det er som varmest.

Det er rimelig å anta at den ikke ble produsert før ferien

og da kan det tenkes at fabrikken ikke har produsert den før ett godt stykke ut i September.

 

Hev kjøpet eller vent.

 

Reis på råttbillig ferie i lavsesong til Tyrkia og se om du klarer å finne noen emner med nøttetre til riflestokk.

Fyll trillekofferten med trevarer og slep den hjem.

Da får du noe annet å tenke på.

 

Dimensjoner for emner så slipper du betale overvekt i unødighet:

http://www.boydsgunstocks.com/Products/supplies

 

Om ikke annet har du julegaver til venner og jaktkamerater :-)

 

Mvh

Jim114

Link to comment
Share on other sites

Jeg snakket med dem om det samme i dag, riktignok ikke bestilt for så lenge siden, men ligger uansett på vent. Fikk beskjed om ca 1 uke frem i tid, i dag. Ingen garanti for at J&F får bedre og mer "konsise" svar fra sin leverandør enn de videreformidler.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Mottok i dag stokken etter ca eit halvt år... :) Den er lekker, skikkeleg lekker er den. Einaste problemet er at den er innletta for feil børse. Eg skulle hatt stokk til Howa/Vanguard og fekk til Kongsberg 393... Litt forskjell.

 

Den går i retur over helga om det ikkje skulle melde seg ein med behov for ny stokk til gamal Kongsberg.

 

 

Svart med gullaktige striper.

https://goo.gl/photos/bXoEEbDCPiM3EHu17" target="_blank

bXoEEbDCPiM3EHu17

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 year later...

Jeg kan bekrefte at leveringstiden ikke har blitt noe bedre de siste 2 åra med kkc produsenten heller.. Bestillt for mange måneder siden å de forundrer meg at den kommer for sent til høstjakta eller. Skulle bare ta noen uker såklart. Angrer på at jeg ikke bestilte grs stokk som er produsert i Norge istedet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...