Jump to content

Tofot med magnetfeste


Petvett

Recommended Posts

Blasers benstöd som är exakt samma fast dom bara bytt namn på stödet kostar 3500-4000kr .

 

Samma stöd olika priser .

 

Javelin stödet direkt från javelin 175pund ,kolla priserna nedan.

 

http://www.marcopolooutfitters.com/products/291

 

http://nettbutikk.norma.as/Rekvisita/Skytestøtte/Tofot/Blaser/Blaser-R8-Success-BiPod-Standard-17mm-Carbon-Tofot-for-R8-Success-Standard-Løp105329-p0000050261

 

 

 

 

 

Lignet vel mer på javelin sin, men mener å huske at den i testen kostet 3500-4000 kr mens Javelin sin kostet vel rundt 2K
Link to comment
Share on other sites

Har veldig liten tro på den type innfesting! Om man legger litt press på tofoten vil den ramle av og rifla gå rett i bakken, har man fingeren på avtrekkeren så går vel skuddet av og..

Sikkert mange meninger om hvordan man skal skyte med tofot men jeg mener absolutt man bør ha press på tofoten og da er ikke magnet noe god løsning..

 

 

 

 

Aannerud

Link to comment
Share on other sites

Sikker? Ser ut som han bryter den bakover når han tar den av i denne filmen:

 

 

Hjelper ikke om den egner seg godt for og bytte mellom flere rifler om den ikke fungerer og skyte med;) med lang tofot kan det nok fungere med magnet..

 

Men om den tåler og bli lagt press på så er det jo bra! Versapod er jo og en god løsning om man bruker samme tofot på flere rifler:) Men har de lang tofot?

 

 

Aannerud

Link to comment
Share on other sites

31 blir alt for lavt for meg når jeg sitter på en ryggsekkstol.. :( Har jo en Harris nå og det går jo greitt å skru av den også men synes denne med magnetfeste såg genial ut, han like gjerne være når man smyger på en bukk og kjapt vil ta av og på tofot..

Link to comment
Share on other sites

31 blir alt for lavt for meg når jeg sitter på en ryggsekkstol.. :( Har jo en Harris nå og det går jo greitt å skru av den også men synes denne med magnetfeste såg genial ut, han like gjerne være når man smyger på en bukk og kjapt vil ta av og på tofot..

 

Det går jo an å sette på en bit med Picatinnyskinne også, og kjøpe Harris med QD, hvis det er såpass viktig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...