Jump to content

Om å kjøpe ladepresse, med fleire brukarar


Papi

Recommended Posts

Vi er ein klubb, der det under sist møte vart teke opp ein sak, som omhandla innkjøp av presse (9x19), og la ein eller to i klubben få ansvar for å lage patroner, og selgje til rimelig penge for klubben. Tanken bak er å få rimeligare ammunisjon, enn hos den lokale dealeren. Dette vart fremja som eit forslag frå to-tre av klubbmedlemmane.

 

Alternativer:

 

1. Klubben kjøper ein presse, har den på sitt område, og medlemmer som kan å bruke den, får bruke den på eiga hand, på eige ansvar

2. Klubben kjøper presse, lar enkeltmedlemmar bruke den, og selgje til inntekt for klubben. (Dugnad opp mot rimeligare ammunisjon)

3. At desse som ynskjer å få rimeligare ammunisjon, kjøper på privaten på eiga hand, og styrer dette utanom klubben.

4. Klubben fiksar endå betre prisar med den lokale dealeren.

 

1 og 4 er dei mest aktuelle, ut frå det eg tenkjer i mitt hovud. Dette både forhald til tilverknad av ammunisjon for vidare salg, erstatningsplikt, og kompetanse til å nytte dei forskjellige tingja.

 

Ingenting er bestemt på noko vis, men eg ynskjer tankar og fakta om temaet, som eg har oversett. Andre klubbar som har ladepresse ståande hos seg, korleis gjer de det? Har de ein ordning på dette? Ynskjer som sagt tankar i forhald til ovenforståande tema. Tankar?

Link to comment
Share on other sites

Nummer to er i alle fall utelukket; det bryter med våpenlovens § 20.:

 

Den som vil tilvirke skytevåpen eller våpendeler for salg, må ha bevilling av vedkommende departement. Det samme gjelder den som vil tilvirke for salg ammunisjon som nevnt i § 3 for så vidt ammunisjonen ikke går inn under lov om eksplosive varer. Børsemaker med mesterbrev etter lov om mesterbrev i håndverk og annen næring, trenger ikke bevilling som nevnt i første punktum, men plikter før tilvirkningen tar til å sende melding til vedkommende departement.

 

Utover det er det naturligvis ikke noe galt i at klubben holder utstyr som medlemmene kan bruke; det er et flott tiltak. Forøvrig er både punkt en og fire flotte tiltak som klubben bør tilstrebe.

Link to comment
Share on other sites

Dårlig, og bra ide.

 

Skal han selge må han ha børsemakerlisens, så det utgår

 

Dere må evnt la hver enkelt lade til seg selv, ikke andre til deg

 

Alternativ1 og 4 er eneste mulighet.

 

9x19 koster stortsett mindre i fabrikksform enn det gjør å lade selv, selv om du får gratis hylser med dagens komponeter.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...