Jump to content

Knallservice fra oscarmike.no


Lindskog

Recommended Posts

Handlet fra oscarmike.no for første gang nå, og er så fornøyd at jeg faktisk tenkte jeg skulle dele det.

 

Bestilte 3 magholdere fra Bladetech (og noen andre småting), og skrev i kommentarfeltet at det hastet litt da jeg gjerne skulle hatt de til et stevne i helga. Valgte som jeg alltid gjør billigste alternativ på frakt og betaling, som var postpakke og forhåndsbetaling. Så tar de kontakt med meg og sier at forhåndsbetaling er jo treigt, for da går det gjerne minst én dag ekstra før de har pengene og kan sende pakka. Derfor sender de den heller i oppkrav, uten å belaste meg noe ekstra for det. Helt konge! I tillegg hadde jeg også fått med en ekstra pussesak til det andre jeg bestilte.

 

Når de i tillegg svarer raskt på både mail og telefon, så kommer jeg utvilsomt til å handle fra dem igjen.

Link to comment
Share on other sites

:D Skrytet om dette firmaet tiltredes! Fort og greit svar og sending begge gongene eg har handla der i vinter. Mail med avklaring same dag om det var noko som ikkje var på lager eller uklart i ordren. Til og med i helga! (Svar på sundag kveld var mykje meir enn forventa, og reint til å bli bortskjemt av.) Det finst nok andre som er nesten like greie, men dei får få sitt i andre trådar.
Link to comment
Share on other sites

Ja, helt enig.

Bestilte først noen lommer hos dem til å hive på sekken til å ha magasiner og demper i, som var priset latterlig lavt. Tenkte at jeg måtte jo sjekke om disse prisene faktisk stemte.

Tre dager etter så lå de i posten.. bestilte likegodt flere. De lå i posten to dager etter!!! Helt enormt kjapt, både fra dem og Bring.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...