Jump to content

Bytte mellom skjermbilder på Astro 320


Kik

Recommended Posts

Når jeg er på skjermbilde "map" der min posisjon er i senter og man kan ha gpsen i "kurs opp", det som jeg irriterer meg over er at når jeg skal skifte til hunden må man trykke på "dog" , velge hunden, bla ned til "kart" og da får man sedd hunden.

 

Er det noe hurtig funksjon fra "map" til "dog"????

 

Er det noe og gjøre med oppsettet når man er i "dog" bildet, må man ha den i "nord opp"? Noen mulighet at man kan ha den i "kurs opp" slik at sjermbildet stemmer med terenget?

Link to comment
Share on other sites

Vis du har den i "map" er jo helt fint vis hunden er i nærheten av deg. Men vis hunden er et stykke fra deg og du vill zoome inn på hunden får og se hvor den er mere nøyaktig så må du over i "dog", trykk enter, bla ned til "kart" trykk enter, DA kan du zoome inn på hunden og sjermbildet følger hunden, omså den er 1km fra deg.

 

Hva gjør du SuperHansem vis hunden er 2km fra deg og du vill se hvordan tereng den er i, altså zoome inn på hunden?

Link to comment
Share on other sites

Det er flere veier til rom. Men vis dere bruker pila og zoomer inn på ommråder der hunden er. Da følger vell ikke sjermbildet hunden i senter?? Da må dere fløtte på den pilen hver gang hunden går ut av sjermbildet???

Link to comment
Share on other sites

Nei, det er helt korrekt - hunden følges ikke i senter av skjermen på den måten. Da må man gjøre det sånn du gjør.

 

Foretrekker zoome ut til jeg ser markøren til hundene og evnt zoome inn på hunden om det er noe jeg lurer på.

Link to comment
Share on other sites

Men hvis hunden din er flere kilometer unna trenger du vel ikke passe den som en smed hele tiden?Enten kommer hunden tilbake eller så må man ut og hente den..Samme styret har vi hver høst under rådyrjakt,knallharde bikjer som henger på og ikke gir seg.

Lettere å forholde seg til fuglehunder som holder seg i nærheten.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...