Jump to content

Diverse Krag deler... Hvem har slik liggende?


LangemannBoe

Recommended Posts

Sitter å funderer om jeg skal ta kragen en tur på feltskyting i helga, men jeg mangler en del vesentlige ting. har sett rundt på nett å det er omtrent umulig å finne noe som helst der. så det beste er kanskje å komme i kontakt med en gammel ringrev som har vokst opp med krag i henda for å få det man trenger. skulle virkelig hatt diopter sikte å et nytt avtrekk. men det er så godt som umulig å finne noe på nett merker jeg. er det noen her inne som kjenner noen som har liggende gammle krag deler ?

Link to comment
Share on other sites

Du kan montere danskavtrekk sjøl, du må file/slipe vekk litt gods i bakkant. Men sjekk om det er plass til et slikt avtrekk i originalskjeftet.

 

Ellers støtter jeg "shooter 2" - et oppbyggingsprosjekt for Krag blir fort et 5-sifret beløp. Man får et pent brukt matchvåpen for et tusen eller to - behold original-kragene til "moro-skyting".

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en banekrag fra før. Men den mangler et skikkelig 2 punkts avtrekk å siktemidler. Har tidligere blitt brukt til langhold skyting med kikkert. Men da det ikke er godkjent me kikkert i DFS sine feltstevner i min klasse så er det et diopter som skal til. Trenger derfor kun de to tingene. Løp er bra å stokk er sauer kopi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...