olan Posted September 30, 2008 Share Posted September 30, 2008 Jeg møtte en på skytebanen i sommer som hadde en rekyl/endeplate på sin rifle som var ekstremt myk. Den var laget av samme stoff som er i støtdemping på joggesko. Har vært innom Midway, men de har bare slike av polymer. Og det er jo hardt. Skulle gjerne hatt en slik en i mykt matriale, men så glemte jeg å høre om merke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seawolf Posted September 30, 2008 Share Posted September 30, 2008 Pachmayr har flere typer. Jeg har deres 1 toms Decelerator på to "spreke" rifler + en "snill", og de fungerer ihvertfall bra. Bla. har Jakt og Friluft disse samt Rogne Våpen i Trondheim. Antar at de fleste større våpenbutikker skaffer de. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fulmen Posted September 30, 2008 Share Posted September 30, 2008 Jeg satt en myk kappe på mauseren (Decelerator?), men den ble for myk for min smak. Ble rett og slett for mye bevegelse i våpenet og munningsvipp av den, men etter at jeg fylte hulrommet med stumper av silikonslange ble det omtrent perfekt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skaubjønn Posted September 30, 2008 Share Posted September 30, 2008 Pachmayr er fint, Limbsaver også. Du kan handle hos Norsk importør, eller importere selv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts