Jump to content

Mauser M03 treffpunkt ved bytte av løp?


1983

Recommended Posts

Nei, null treffpunktforandring ! har 6.5x55 å 9.2x62 og 2 kikkert til hvert løp.

 

kan jo si at jeg er veldig fornøyd, børsa er robust og tung, helt annerledes synth stokk en på blaser r93. stokken på M03 Extreme er stiv og robust i forhold,syntes jeg.Og veldig mange som klager på vekta,men med 9.3x62 pipa så kommer den vekta i nyte. jeg har aldri hatt noe problem med vekta, men dette er vel en smak og behag sak.

Link to comment
Share on other sites

Når eg bytta mellom 308 0g 300wsm så var det ca 7 klikk til høyre. Men no har eg berre børser med eit løp og kommer sikkert aldri til å kjøpa system våpen ein gong te. Hadde lyst på blaser ei stund men trur eg står øve

 

http://svenskjakt.se/Start/Nyheter/2014 ... tan-livet/" target="_blank

 

 

Men det var med samme kikkert som du brukte på 308 ?

Link to comment
Share on other sites

Om det er forskjell mellom 2 løp og en kikkert spiller ingen rolle.

Men dere som har to løp og to kikkerter, dere bytter løp og kikkert med samme treffpunk repeterbart?

Ser jo at de gjør det i reklamefilmene :)

 

 

Ja, jeg har gjort det i 4 år nå, og hatt både basic og har extreme nå. Er jo snakk opp 20 knepp opp med 9.3 kikkerten så går 6.5x55 i blink. så går fint ann å bruke en kikkert på 2 løp. Bare man skriver det ned,så man husker det ;-)

 

jeg har aldri hatt noe treffpunktforandring med M03 min. Når jeg skifter fra 6.5x55 til 9.3x62.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...