Jump to content

.22 Matchpistol


MrControl

Recommended Posts

Kanskje ikke riktig av meg og svare her. Men det ligger en eldre GSP på qxl nå til en (kanskje) grei penge. Er jo auksjon så vet aldri hva den vil koste.Jeg personlig ville heller brukt en ca 4000kr på en gammel GSP en 4000kr på en f eks Ny buck mark ruger mk2 osv. Ps jeg har ikke noe med salg av den og gjøre bare observert den der.

 

 

Mvh

 

OPP

Link to comment
Share on other sites

Hei MrControl!

Vi rydder opp i brukt lageret og i den forbindelse kommer vi til å selge ca 30 – 40 håndvåpen til sterkt reduserte priser.

Jeg kan ikke si om det finnes en eller flere pistoler etter din smak, men følg med og du kan gjøre et godt kjøp!

 

Lista vil bli lagt ut på nettsiden til Winge Våpen AS i løpet av uka som kommer og her på Kammeret.no under ”salg”.

Trenger du en ny pistol eller revolver se her:http://www.kammeret.no/forum/viewtopic.php?f=29&t=8885

 

Mvh

Jan

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeg har selv en FAS 602. Det er samme pistolen, bare såvidt nyere, slik at det var blitt annet navn.

Har hatt den fra 1983 og ble kjøpt ny hos Søilen. Har altid vært kjempefornøyd med min, super presisjon, selv til et slikt våpen. En skjeftevinkel som passer meg veldig bra (hadde en GSP før og den ble for rett i grepet). De har to punkts avtrekk, d.v.s. fortrykk og trykk punkt som begge kan reguleres. Riktignok har de ikke justering av avtrekkets possisjon og vinkel som mange nyere.

Jeg har aldri hatt deleproblem med min, men måtte få polert opp magasinen, p.g.a. tidvis dårlig mating. Min har som de fleste slike pistoler gått 10.000er av skudd, men med fornuftig vedlikehold er de likevel nesten som nye.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...