Jump to content

Hvordan importere Leupold??!


mar.j.kar

Recommended Posts

Jeg ønsker å bestille en Leupold VXR fra utlandet... Ebay viser seg vanskelig, da de ikke sender Leupold ut av USA. Veit noen om nettsteder eller noe smutthull som gjør det mulig å kjøpe Leupold til en billig penge??

 

Setter stor pris på gode tips!

Link to comment
Share on other sites

Takker for svar. Selgeren som nevnt ber meg sende emailadressen min, slik at han kan sende regning direkte dit. Er dette trygt for meg? Ebay vil jo at alt skal gå igjennom dem, altså meldingssystemet der, og de tar vel da intet ansvar for at jeg evt får varen. Jeg har Paypal og hadde tenkt å betale med dette. Tenker bare at selgeren kanskje kunne justert shipping-alternativene på siktet slik at jeg kunne trykt på det og kjøpt på vanlig måte... Det er kanskje noe som gjør dette umulig, og at han har en god grunn for å gjøre det slik som han sier.

Link to comment
Share on other sites

Det kan hende at du får det igjenom ebay fordi. Eller det er noen avgifter/regler han vil unngå med å ta det direkte.Om ikke så betaler du igjennom paypal, da kan du klage til de om ting skjærer seg.

Jeg har handlet flere ganger med Jay uten problemer, men det igjennom ebay da..

Link to comment
Share on other sites

Det er ingen smutthull eller triks som ikke er direkte ulovlige man kan spare noen dollar på?

 

 

Nei,

 

Men sendes det med USPS, så få det sendt som Priority Express ikke vanlig Priority mail. Koster mer men er raskere og kommer som EMS varer. Og for EMS er Postens fortollingsgebyr inludert i frakta så da ender man ofte opp med at det ikke blir noe særlig dyrere.

Link to comment
Share on other sites

Det er ingen smutthull eller triks som ikke er direkte ulovlige man kan spare noen dollar på?

Å hvis du skulle få det gjennom uten avgifter så husk på denne:

 

http://www.abcnyheter.no/penger/okonomi/2014/06/23/hver-gang-du-drar-kortet-i-utlandet-registreres-det-her

 

Det er godt over tide å minne om hva en kan/bør diskutere på et åpent forum.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...