Jump to content

Hylser 458SOCOM


bjortork

Recommended Posts

Er det noen som vet om gode kilder til hylser i ovennevnte format? Jeg ser at Alvestad har Starline, men til den prisen det her er snakk om, tenkte jeg det kunne være greit å undersøke alternative leverandører.

 

Er det noen som har prøvd seg på import av hylser fra USA i det siste?

Link to comment
Share on other sites

ITAR-galskapen vil ingen ende ta, nei. Men man kan kjøpe fra Brownells så lenge det er under $100 og få det sendt ut av landet på den måten man selv finner for godt. Er verdien på gaven fra svigermor under 1000 NOK er det mva-fritt i Norge.

Link to comment
Share on other sites

Eg minnar om at det ikkje er i strid med norsk lovgivning å motta hylser fra utlandet. Kva avsendar gjer i USA får han ta ansvaret for. Eg reknar med bjtork informerer om riktige skritt å ta.

 

Det kan alltid vere ei moglegheit at TS ikkje er klar over at tomhylser er lisenspliktige mtp. utførsel frå USA, det kan lett tolkast slik sidan svigerforeldre vart nemnde som avsendarar.

Link to comment
Share on other sites

ITAR-galskapen vil ingen ende ta, nei. Men man kan kjøpe fra Brownells så lenge det er under $100 og få det sendt ut av landet på den måten man selv finner for godt. Er verdien på gaven fra svigermor under 1000 NOK er det mva-fritt i Norge.

 

Når det gjeld tomhylser så gjeld diverre ikkje frigrensa på 100 USD, ein må ha lisens frå første tomhylse.

Link to comment
Share on other sites

http://www.fas.org/spp/starwars/offdocs/itar/p121.htm

 

Sjå under Category III, punkt (b).

 

Category III-Ammunition

 

*(a) Ammunition for the arms in Categories I and II of this section. (See § 121.6.)

 

(b) Components, parts, accessories, and attachments for articles in paragraph (a) of this category, including but not limited to cartridge cases, powder bags, bullets, jackets, cores, shells (excluding shotgun shells), projectiles, boosters, fuzes and components therefor, primers, and other detonating devices for such ammunition. (See § 121.6.)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...