Jump to content

Targetmaster med rart problem.


Aircooled

Recommended Posts

Var og skjøt Nais med Targetmasteren i dag og opplevde noe merkelig. Den er helt ny, gått 150 skudd kanskje, og har bare fått 124 grains gecco ammo. Etter å ha klinka til med en 50 serie, så begynte den å tulle. Den ville ikke veksle ordentlig, og på 20 sekunderen så fikk jeg ikke tatt ladegrep. Plukka den fra hverandre og sleiden går tregt i den. Det er akkurat som den henger på ett punkt litt bak tommelsikringen. Der er det også ett blankere punkt på ramme. Regner med at våpensøylen fikser, men hva kan dette skyldes dere 1911 gutter der ute? Og hvordan kan en sånn treghet dukke opp.

Link to comment
Share on other sites

Har du pusset bort ALT innvendig og utvendig av den seige olja som pistolen kommer i?

Dersom du ikke har gjort det så kan det i såfall være med å bidra til problemer.

 

Nå er targetmasteren veldig tight fra fabrikken og du må regne med ymse problemer frem til 4-500 skudd innen ting har slitt seg til.

 

Det kan jo hende det er noe feil på den, men tror nok ting må gå seg til. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da har jeg fått svar fra Søylen. De har hatt børsemaker til å se på den, og jeg hadde rett. Ejektoren satt litt høyere, og når ting gikk seg varmt og utvida seg litt, ble det for trangt. Nå er det filt litt på, og alt er i orden. Så nå er den på vei hjem

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...