Jump to content

Aktivitetsreglene for erverv av rifle - Hvor står de?


Recommended Posts

Hei.

Har noen link til dette regelverket fra DSSN? som sier noe om aktivitetskravet over to år som man må ha for kjøp av rifle til dynamisk?

 

Har trykket på linker etter linker på nfps sidene, men klarer ikke finne hvor dette står spesifikt forklart der.

 

Jeg er medlem i DSSN, men ser ikke ut som hverken medlemsnummeret +navnet fungerer for å få lastet ned noen av de nedlastbare dokumentene...!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har og hørt 12 stevne poeng per år, og ett level 3 stevne per år.. Men det virker fopr meg som alle bare har hørt noe... !?!? Jeg tenker at slikt bør jo stå opplyst en eller annen plass, så det ikke er noen tvil?

Link to comment
Share on other sites

Ifra "NFPS Retningslinjer erverv v1.0":

 

Det gis ikke anledning til erverv av våpen til NFPS rifleprogrammer før medlemmet har minimum 24 måneders medlemskap i NFPS.

 

Hvert karanteneår må medlemmet opptjene 12 matchpoeng (LII eller høyere), hvorav ett stevne må være minimum LIII. Aktivitet kan kun opptjenes ved deltakelse i IPSC sine skyteprogrammer.

 

Ligger under nedlasninger på siden til DSSN.

Link to comment
Share on other sites

Ifra "NFPS Retningslinjer erverv v1.0":

 

Det gis ikke anledning til erverv av våpen til NFPS rifleprogrammer før medlemmet har minimum 24 måneders medlemskap i NFPS.

 

Hvert karanteneår må medlemmet opptjene 12 matchpoeng (LII eller høyere), hvorav ett stevne må være minimum LIII. Aktivitet kan kun opptjenes ved deltakelse i IPSC sine skyteprogrammer.

 

Ligger under nedlasninger på siden til DSSN.

 

 

Takk for svar. Da er det vel det du har i sitatet som er korrekt. Viktig den lille linjen med "deltakelse i IPSC", for da gjelder vel ikke Sivilpistol-NM sitt Level-3 stevne som matchpoeng.

 

Jeg får desverre denne meldengen: "Ingen medlemmer matcher disse opplysningene, kontakt eventuelt webmaster!" når jeg forsøker å hente ned det dokumentet. Selv om jeg har vært DSSN medlem i 2 måneder nå... Forsøkt å sende mail til Webmaster, men ingen svar derfra.

 

EDIT: Hva gjør dette dokumentet så hemmelig egentlig?

Link to comment
Share on other sites

Ikke noe som er hemmelig badegakk. Men du prøver å laste ned fra en side som kun er for bekreftede medlemmer.

 

Husk at alt i dssn er frivillig, det kan faktisk hende at webmaster ikke sitter og venter på at nettopp DU vil ha tilgang nå med en gang.

Jeg vil vedde på at webmaster nå faktisk er dommer på snurrepang NM i ipsc på SNO som går denne helgen. Han er garantert på prematch, og det betyr at du nok må vente til søndagskvelden eller mandag, om han ikke plutselig får et ledig øyeblikk til å åpne pc'n.

 

Ses på Viking! ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...