Jump to content

O/U hagle til 10-20000kr


ExpressHaren

Recommended Posts

For et år siden så kjøpte jeg sportinghagle. Jeg hadde igrunn bestemt meg for Beretta 682 GE Sporting,hadde prøvd en sånn og syns den satt veldig bra.

Så tok jeg turen på Villmarksmessa,gikk på en stand der de hadde Berettaen og prøvde noen monteringer og hadde fremdeles samme inntrykket.

Så gikk jeg til en annen stand der de hadde Browning..der fikk jeg en B725 Sporter i hendene. Èn monternig..for meg så satt den som støpt. Jeg prøvde flere ganger og balansen var noe helt annet. Berettaen føles lett og vinglete foran i forhold for min del.

 

B725 får du også i Hunter utgave,denne og Sporteren ligger vel på 25.000,- veil

 

Det er virkelig lurt å prøve litt forskjellig,å kjenne på hvilken børse som gir deg "godfølelsen". Som nevnt så kjente jeg det med en gang med Browningen at den passer meg mye bedre enn Berattaen gjorde

 

http://browning.eu/products/mresult.php?group1=1&group2=1&group3=102&submod=A-725SPR

Link to comment
Share on other sites

Blir ikke mindre fristet av Browning når man ser sånt:)

 

Det er mye å ta av.. Alt for mye faktisk! Har snust litt på Fabarm, virker å være veldig gode hagler vil jeg si. Har et par kompiser som er alt for glade i sine vertfall.

 

Hva har folket å si om Browning 525 Hunter?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...