Jump to content

Noen som har excel /access ark som kan brukes til stevne?


wolfen

Recommended Posts

Noen som har excel /access ark som kan brukes til stevne?

 

Vi er vel ett av få lag som fremdeles bruker penn og blyant :)

Jeg skal ordne pc og skriver så blir vi litt mer moderne vi og. MEN så kommer spørsmålet om software eller som noen nevnte "excel / access ark".

Noen som har noe slikt og vil dele av seg ?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

http://sandnes-pk.no/" target="_blank

Trykk på "Resultatprogram"

 

Har aldri brukt det personlig, men sett det i bruk. Ifølge den nettsiden så skal jeg ha det programmet en eller annen plass (men siden vår klubb ikke har arrangert noen approberte stevner på noen lysår så har jeg ikke måtte lete etter det :roll: ). Er bare å legge inn Navn, klubb, klasse, gren, poengsum og greier. Programmet regner ut hvor mye vedkommende skal ha i premier osv osv osv.

 

I beskrivelsen så fant jeg min favoritt (og var noe sånt jeg ønsket å skrive den tiden jeg hadde IT som business)

"Det krever lite datakunnskap for å bruke programmet. Klubben må imidlertid ha en person som er ansvarlig for programmet og oppegående nok til å kunne kopiere ei fil fra A til B på egenhånd."

 

:mrgreen::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Får vel legge til at jeg nå er i gang med å oversette Shooters Diary til norsk.

Programmerer er kontaktet og jeg har stilt forslag om å få 2 ikke tellende testrunder først på alle program, slik at man får statistikken på dette med seg.

Noen som har flere forslag, evt navneendringer ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...