Jump to content

150 og 165 grains woodleigh - kva kaliber


Linduvarri

Recommended Posts

Hei, diverre får eg ikkje tak i tyngre woodleigh pp nett no nokon stad (krise :wink: ) men den lokale forhandleren hadde heldigvis ei pakke 150 og ei 165 grains. Er det brukbart/ forsvarleg med omsyn til inntrenging i viltet, å lada 150 grains i 308 til hjort og evnt elg innimellom, og 165 grains i 30-06 evnt 300 win mag til "reservekule" på lange hald, same viltart (er)?

 

Mvh Lindu

Link to comment
Share on other sites

Båe er vel forsvarlege og fornuftige kulevekter i båe kaliber. Eg har ladd 165-graineren til 308 og 3006 og fått god presisjon i hhv Remington Seven og Sako 75.

 

Har diverre ikkje ladedata eg bruka framfor meg nett no, men bruka VV N150 krutt. Kan finne dette seinare om det er av interesse.

Link to comment
Share on other sites

Har benyttet 150 grs Woodleigh PP i 308 Win på noen hjort og en del rådyr her hjemme, og på dåhjort i England.

Utmerket resultat med gjennomskyting og tydelig skuddreaksjon, samt meget god presisjon i min Kimber Montana.

 

Woodleigh PP har bitt min standardkule til jakt, og har i tillegg til 308 Win, brukt den i 338 Winmag, 35 Whelen og 375 H&H både her hjemme og på reise i utlandet.

Så langt har den prestert 100%.

 

Det skytes sikker hundrevis av elg årlig med "DFS sin blyspiss" av forskjellig opphav og vekt, og jeg føler meg sikker på at en 150 grs PP plassert korrekt vil få hvilken som helst elg klar for fryseboksen uten problemer.

 

Når det er sagt er det ikke mitt førstevalg til elgjakta, men det er en annen sak.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...