Jump to content

Hva heter denne fiskeavliveren?


spets

Recommended Posts

Sant, yhaug. For oss som er opptatt av ureiste varer så er det jammen en god ide :-)

Bildet fikk jeg fra vedkommende som nå står i fare for å sitte med innpakket hånd under middagen på julekvelden. Det er fra serien "En reise inn i den siste villmark". Kjapp googling gir treff både på tube'n og tv2Sumo. Har ikke sett den selv.

Han stilte stort sett de samme spørsmålene som jeg: hvem, hva,hvor?

Link to comment
Share on other sites

Innpakking av knoker er jo en veldig økologisk og miljøvennlig gave som han kan ha nytte av i mange år. Kortreist er det også....

Kortreiste knoker deles ofte ut i forbindelse med julebord og slikt, kanskje ikke så ofte på julaften får jeg håpe.

Link to comment
Share on other sites

Du får dra en liten hvit en og si at det er umulig å få tak i, da han på filmen har laget den selv. Også kjøper du en prest eller noe som plaster på såret, gjerne gravert eller noe. Da blir den greia glemt ;-)

Er viktig å kunne smiske med svigers au.

 

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

@LisleArne: det var en generell betraktning, og da tror jeg at det gramatiske funker slik jeg har skrevet det. Regner med at jeg blir arrestert på det hvis det er dårlig norsk. Jeg har bare en svigerfar altså :-)

 

@Thos: Jeg har allerede vist ham hva det er. Han hadde flere ønsker også, men jeg skal stikke innom den lokale pusheren og se hva som finnes av prester. Evt brålage en sjøl, apropos smisking :-)

Link to comment
Share on other sites

@LisleArne: det var en generell betraktning, og da tror jeg at det gramatiske funker slik jeg har skrevet det. Regner med at jeg blir arrestert på det hvis det er dårlig norsk. Jeg har bare en svigerfar altså :-)

 

Hehe, aner ikke om det er dårlig norsk. Var bare redd du hadde flere svigerfedre. Spesielt hvis det ikke var noen svigermødre involvert :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...