Jump to content

Arsenal SAR M-1 Godjent eller ikke?


Thunderchicken

Recommended Posts

Rifla fungerer den, men har du ambisjoner om å hevde deg så ville jeg heller lagt pengene i en AR-15 variant.

 

Du har uansett god tid til å gruble over valg av rifle i de to årene man må være aktiv dynamisk skytter før man kan kjøpe halvautomatisk rifle til dette formålet.

Link to comment
Share on other sites

jeg har vært og er fortsatt overasket over hvor kvalitetsmessig god og presis min SAR har verdt (7,62 x 39) Selv med billig russisk overskudds ammo.(Joda, ikke helt på høyden med valmet m76, men ikke langt under) Om abisjonsnovået er å ha det gøy og skyte bra er det ikke noe viene med en slik. Men på de helt øverste plassene på lista begynner nok AR15 platformen å ha noen fordeler.

Link to comment
Share on other sites

billig innstegsbillett til dynamisk\nrof.

 

Kan jeg bruke SAR M-1 også til NROF skyting?

Jeg har bare skutt noen få skudd med våpenet selv. Fin rifle, men om du sammenligner med AR vil du kanskje oppleve magasinbytte noen hundredeler tregere og dersom du ikke benytter optikk har du kortere avstand mellom siktene på denne enn på AR.

 

AR15 har derfor noen fordeler over Arsenalen, men det betyr ikke nødvendigvis at man skyter så mye bedre med en Ar.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...