Jump to content

skal kjøpe meg 9mm


gordon28

Recommended Posts

Hei folkens! Jeg skal nå anskaffe meg en 9mm til militærfelt/konkurranse. Jeg er student og har ikke all verdens med penger. Er det noen her som har et forslag til våpen? Brukt blir utveien har jeg funnet ut. Har sett noen tanfoglioer og cz til gode priser. Glock og annet tjenestevåpen tror jeg ikke er løsningen skal jeg ha tjangs til å se resultater i løypa. Jeg har ca 4000 pluss minus å bruke.

Link to comment
Share on other sites

I Facebook gruppa "Våpen til salgs" er det en Pål Kvalvik som selger en Sig Neuhausen p210 -5 til Kr 4000

 

Det er et røverkjøp. følger t.o.m. med et Nill skjefte

 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10201443974720122&set=pcb.635754766468658&type=1&theater

 

Dette er vel en 210-6 :winke1:

Men er våpnet i god stand så er det et meget godt kjøp og et godt valg til ditt bruk.

Link to comment
Share on other sites

Skutt mye med M&P9 Pro og HK P30. Ingen slår HK på kvalitet, det tar litt tid å bli vant til avtrekk mv, betjeneing er også litt rar men helt OK når enn er vant til den.

 

M&P9 er utmerket. Plast = lett = vanskelig å skyte bra med til du blir vant til det. Trenger grip tape på grepsplater.

 

CZ: Bedre avtrekk og tung = lett å skyte bra med fra start. Kvalitet så som så.

Link to comment
Share on other sites

Har kikket på p30 siden den kom. Men nå når jeg først makker meg til å kjøpe meg en 9mm så har jeg begynt å studere igjen. Da er liksom pengekassen ikke det den en gang var. Men godt mulig jeg lager meg et "9mm fond" og venter til jeg har råd. Har jo andre håndvåpen og skyte konkurranse med i mellomtiden. .

Link to comment
Share on other sites

Men godt mulig jeg lager meg et "9mm fond" og venter til jeg har råd. Har jo andre håndvåpen og skyte konkurranse med i mellomtiden. .

 

Det trur eg er ein god ide! Ser av første inlegget ditt at du også er litt oppteken av resultatet i feltløypa. Mitt råd er då å spare ei stund til å finne ein brukt, i god stand, Pardini, STI Targetmaster eller noko i same klasse.

Er du interessert i gode resultat i militærfeltløypa så kjøp noko skikkeleg med ein gang. Det blir fort dyrare å kjøpe noko billeg for så å selge igjen for å "oppgradere". Been there, done that... (mange gongar).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...