Jump to content

Beagle vekk på andre døgnet


Linduvarri

Recommended Posts

Hei, klarte å mista beaglen min fredag ettermiddag. Forsvann under jakt på hjort, og GPS 'en virka sjølvsagt ikkje. Har no varsla politi og fleire jaktlag i nærområdet. Og brukt mykje tid til å gå gjennom området på kryss og tvers. Samt at buret til hunden er sett ut der den forsvann med både mat og tørt underlag inni (og tak). Eg har ein mistanke om at den er på langtur, men er sjølvsagt redd for at noko kan ha skjedd. Om den har springe på ei litt for stor elv, hekta seg fast eller blitt sparka av elg. Veit det kan gå ei stund før hundar dukkar opp att etter å ha vore ute, men dette er ikkje kjekt. Om nokon har gode råd er det kanskje litt trøyst i det.

Link to comment
Share on other sites

Då er hunden komen til rette! Låg i buret eg sette ut der den forsvann.

Topp, det var nok en god følelse å finne den. :D

Jeg har en beagle selv som blei vel ivrig i ett-årsalderen, men fant den heldigvis igjen på GPSen. Den for 1.5 mil på noen få minutter, men stoppet merkelig nok da hjorten stakk over en flomstor elv. Det var en ekkel følelse når GPS- signalet forsvannt ved elva...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...