Jump to content

Laser treningspistol


runev78

Recommended Posts

Det finnes skudd med innebygd laser.

Hvis du setter den inn i ditt eget våpen og rigger opp ett kamera, så kan du avspille opptaket langsomt og bedre se hva du kan forbedre. Alternativt får du kjøpe en ekstern laser.

 

Selv bruker jeg en BB-pistol hjemme i stua og trener med 1.5m avstand.

http://dx.com/p/p355b-6mm-pistol-spring ... ight-27318

 

Jeg var frekk nok til å sikre meg ett saftig lager med ammo:

http://dx.com/p/6mm-bb-white-plastic-bu ... pack-27323

Det er aldri godt å vite - Det kunne jo være noen der ute som drømmer om 50% lukssuskatt på 0.12 gram BB kuler.

Da har jeg kommet dem i forkjøpet :-)

 

Jeg gir plastløpet noen dråper med teflon på boks og gjenbruker kulene etter beste evne.

Her skal det ikke sitte en ung mann i Finansdepartementet og drømme om økt avgiftsproveny til statskassen :-)

 

Jeg regner med at plasten får ett akutt tilfelle av materialtretthet og da vil jeg fundere på å storinvestere i en Tokyo Marui til USD 65

 

Blinkkassen kjøpte jeg på XXL til NOK 50 og selve blinkene

er gamle ruteark hvor jeg har inntegnet blink med billig kinesisk tusj.

 

Just works TM:-)

 

Mvh

Jim114

Link to comment
Share on other sites

Finnes det noen form for "treningsspill" til WII, XBOX, PC el..??

 

[ironi]Jeg spiller mye Battlefield 3, Crysis 2 og GTA V som erstatning for trening med ekte våpen ... føler at håndkontrollen på PS3 hjelper meg med avtrekket.[/ironi]

 

Ærlig talt, det eneste som hjelper deg å bli en bedre skytter er utrolig nok å skyte mer ... er du i tvil om en fremgangsmåte er riktig så spør en annen om å se på deg mens du skyter og gi korreksjon eller hjelp til justering av alt fra skytestilling til avtrekk.

 

Pål Hembre (110 norgesmesterskap i skyting) sier at hvis du ser på hva de beste gjør og prøver deg frem og justerer utifra det så finner du til slutt det som funker for deg.

 

Så å sitte på ræva i sofaen og spille ProHunter5000 på Wii gjør deg ikke til en bedre skytter, som i alt annet er det kun hard jobbing som gir resultater!

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Roar Hembre (110 norgesmesterskap i skyting)

Roar er riktig nok en av norges beste pistolskyttere, men det er nok hans bror Pål som sitter på 110 nm-gull.

 

Åååååh så gøy å spikke fliser :mrgreen:

 

 

Når DET er sagt er den eneste laseren som kan hjelpe trådstarter Scatt e.l.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...