Jump to content

Christensen Arms r8 carbon stock


Sunnmøring

Recommended Posts

Rausheim: :-) takk for svar..... Men hadde selvfølgelige både sjekket disse " forhandlerne" men ingen av disse hadde ofret produktet noe oppmerksomhet eller plass i sin iver med å " markedsføre" " opplyse" sitt marked( Norge) om at de kunne levere eventuelt pris osv... Da frister det ikke særlig å handle med dem heller..... Om en snur det litt på hodet og tenker at disse såkalte " forhandlerne" ikke finner produktet interessant nok for dem til å markedsføre/ bruke spalteplass på det..... Kan en med skrekk og gru forestille seg hvordan en eventuelt reklamasjon/ hjelp med dette produktet ville blitt om noe ikke skulle være som forespeilet...Blir dessverre litt " venstrehånds" arbeid i mine øyne... Litt off topic... Men historien var den samme.... Følelsen av venstrehånds arbeid.... Skulle bestille meg ny bil i går... Bilen hadde " premiere" på bilmessen i Frankfurt nå denne uken....selv om bilen hadde lansering nå, så var bilen klar for bestilling hos forhandleren.... Kommer inn til selgeren og blir veldig fort klar over jeg som kunde... Kan mer om bilen.. Motor og utstyr enn selger.... Og han kan nesten ikke svare på noe.... Ei heller spesifisere bilen slik jeg ville ha den....kun fordi han ikke hadde tilegnet seg kunnskapen som skulle til.... Selv om selgeren nettopp hadde vært hos importør for info/ opplæring om årets store nyhet.... Det ble ingen handel med denne forhandleren.... Kan godt hende jeg stiller for høye krav... Er vanskelig eller sær... Driver selv med salg/ markedsføring/import/grossist.... og administrerer ca 30 selgere og hadde aldri tillatt at noen av "mine" hadde så slett kunnskap om det de skulle selge.....

Link to comment
Share on other sites

Det som er med våpensjapper, er at de er sinnsykt dårlige når det gjelder markedsføring av sine produkter på nett. Det kan nok handle om at "de gamle gutta" med bevilling er oppvokst en del år før internett ble allemannseie. Jeg kan telle på ei hand hvor mange våpensjapper som gjør en akseptabel jobb på dette området.

 

Men det du sier at du opplever at du selv besitter mer kunnskap om produktene enn selger gjør. Du er nok ikke alene der :winke1:

 

Det beste er om du tar en tlf til sjappene.

Link to comment
Share on other sites

Hehe :-)... Sant.... Rausheim.... Får ta en telefon eller to.... Både til inn og utland.... Men om noen sitter inne med info om priser... Eller forhandlere som de har " gode" erfaringer med... Enten her på berget.... Eller i et land som sender/selger til Norge... Så er jeg takknemlig for det..... Dette prosjektet er overhode ikke gjennomtenkt ..... Bare et akutt tilfelle av havesyken.... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...