Jump to content

Trijicon 2,5-10x56


shauk

Recommended Posts

Ikke med denne modellen spesifikk.

 

Men har prøvd 1,25-4 og 3-9 modellene. De er trange. Sett på spec til 1-4 og 2,5-10 modellene også, og synsfeltet er mindre enn motsvarende europeriske modeller. Lyset er suverent. Bildet er krystallklart. Etter det jeg har sett i de to modellene er kveld/mørkeegenskapene helt på topp. Øyeavstanden endres med innstilt forstørrelse på denne modellen. Plager kanskje ikke deg, men det plaget meg nok til at jeg solgte. Prisen er høy, ihvertfall hvis du kjøper i Norge.

Link to comment
Share on other sites

Triangelretikkelen er uvant men topp når du blir vant med den, jeg synes det er en kjempekikkert. I usa får du den for under 800$ med litt leting. Fåes jo med vanlig trådkors og mildot for dem som liker det :smile:

 

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Har en sånn selv, og den har blitt brukt på postering på villsvin i Sverige + div annen jakt, klar og fin optikk, og gode egenskaper i mørket. Hadde ikke hatt betenkeligheter med å kjøpe Trijicon igjen. Skøyt også med 1-4en på Dynamisk rifle og var/er veldig fornøyd med den også.

Link to comment
Share on other sites

Hei.

Nå er kikkerten prøvd på bane å den sto virkelig til forventningene å vell så det.

Har en rekke med kikkerter men skarpere optikk til 10000kr har jeg ikke eid.

Lyset å trekanten var også noe som passet meg meget bra!

Lurer du på å kjøpe denne kikkerten så sier jeg løp å kjøp!

Link to comment
Share on other sites

På skive stiller jeg lysblenderen nesten helt ned, ellers syns jeg lyset kan forstyrre litt. Skulle gjerne hatt kulebanekompensator på denne :smile:

 

Edit; kulebanekompensator kan bestilles fra kenton industries 1. november :grin:

 

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...