Jump to content

Trenger anbefaling av scope til Blasern


Che

Recommended Posts

Smaken er som baken..... Jeg foretrekker sikte der en har mulighet til så lav forstørelse som mulig som minste forstørelse og som har mellom 12-15 høy forstørelse på max....og skal du ha skumrings egenskaper så må en opp på 50-56 i størrelse på kikkertsiktet....har selv en swarovski Z6i 2.5-15x56 og er strålende fornøyd med denne.... Men da ryker budsjettet ditt... Har også en Z6i 1-6x24 med 4A-i retikkel som nesten ikke blir brukt fordi jeg har helt forelsket meg i en Trijicon 1-4x24 med amber triangel retikkel dette siktet er nydelig på trange poster og hurtige skudd.... Kan anbefales på det sterkeste... Og denne er innenfor budsjettet ditt.... Ulempen med denne er vel skumrings egenskapene.... Har selv ikke brukt dette siktet på natten ennå men det skal testes... Riflen som siktet står på er en R8 Lux og en R8 Proff og sammens med 8x57 løpet på 43 cm og en total lengde på 90 cm uten demper og 104 cm med hausken stadard så har en nydelig balanse og lav vekt på riflen.....

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en Docter Unipoint 3-12x56 på 6,5 løpet til min R93. Prutet det ned til 12 500,- ink original Blaser montasje.

Den har en senter dot m/lys i retikkelet som ikke er medforstørrende.

Jeg er meget fornøyd.

Jeg har en Kahles CB 2.5-10x50 med Multizero på 338 løpet og Docteren står ikke tilbake for denne. ( har ikke sammenlignet de i skumring )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...