Jump to content

Nokon som har felt elg med 260 Remington


Linduvarri

Recommended Posts

Hei, har sjølv dette kaliberet og har felt ein elg med det, brukte 10,1 G Oryx og det verka bra. Elgen, som var påskoten frå før, sprang 150 meter med eit treff inn bog og ut bak bog. Kula stod i skinnet på utg sida. Moderat kjøtskade, Kluge 133 kg. 100 m avstand. 260' en gjev faktisk litt om enn marginalt meir fart på tunge kuler enn 6,5x 55. Andre med røynsle frå elgjakt med 260 ?

 

Mvh Lindu

Link to comment
Share on other sites

Jepp.

Gjennom 15 år med en del fellinger, og stort sett med samme utfall som med hvilket som helst annet kaliber.

Jeg har brukt mye Partition for å få gjennomskyting. Slaktene blir så som så, men jeg trives best med dau elg på bakken når jeg først har dratt i avtrekkeren.

Link to comment
Share on other sites

Har ingen erfaring med kaliberet, men ser jo at det er på høyde med 6,5x55. Tror du får problemer med tunge kuler pga kapasiteten, men den sender jo ut 140 grains kuler i respektabel hastighet (høyere enn 6,5) Så ei solid lodda, eller homogen kule i 140 grains, skulle gjøre susen. :winke1:

edit: ser jo at du har brukt 10,1 gr. kule med hell! :D

Link to comment
Share on other sites

Takk for svar. Eg har ikkje hatt problem med tung kule som Oryx, men har og brukt Mega (på hjort), men den måtte setjast djupt grunna null friflukt i normal lengde på 69-70 mm. Oryx gjev 750 m sek med 41,5 grains Mrp som er under maks. Har og brukt nosler partition på hjort og rådyr med 9,1 grams utgave og 44 grains n160 . Gav 840 m sek og effektiv nok.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...