Jump to content

PPC Standard Pistol Faste sikter


Gunman76

Recommended Posts

Noen som kan bekrefte at jeg kan bruke en 1911 i 9mm med faste sikter 5" pipe i Standard FS når vi snakker PPC? Eller er det bare Glock, HK og de våpnene som er tenkt i klassen.

 

Jeg tenker på S&W sin pistol..... Skal brukes i Standard FS og ikke Standard.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg har en S&W 1911 i 9mm med faste sikter som går i Standard FS klassen i PPC. Det kan være at den har et formelt problem siden den ikke er en "standard produksjonserie" men er fra "championserien". Men jeg har startet med den uten problemer så langt.

Link to comment
Share on other sites

Akkurat, jeg så den sto som solgt på deres nettside. Prøvde likevel å ringe for å høre om de hadde noen formening om når flere kom inn. Aldri noen som svarte. Sendte forespørsel på mail for snart 2 uker siden-ikke svar.

Kontaktet to deres "kollegaer" i Danmark, begge svarte innen 2 timer. Den ene av de hadde på lager-pistol bestillt.

Dette blir det 9 ende våpenet jeg kjøper fra Danmark. Uten dårlig samvittighet, prøver å handle fra norsk forhandler med jevne mellomrom men det går jo bare ikke!

Link to comment
Share on other sites

Flott for deg da Hassel, men det er overhodet ikke min erfaring. Iallefall ikke de siste 5-6 åra. Men det er mulig det begynner å bli fart på servicen når man handler i de kvanta du nevner....

 

Jeg har full forståelse for at norske forhandlere ikke kan konkurrere på pris og tilgjengelighet men det må da gå an å svare på seriøse henvendelser...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har kontaktet Winge ved flere anledninger i den siste tiden ang. mulig kjøp av revolver.

 

De har svart på begge forsøkene da jeg ringte. De svarte også på flere epost, selv om det tok flere dager.

 

De var veldig hyggelige på telefonen.

 

Jeg kjenner meg ikke helt igjen i dårlig service, men mulig jeg hadde flaks når jeg ringte.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...