Jump to content

Swift a frame presisjon?


kahles

Recommended Posts

Sitter her i ladeboden min, å ergrer meg over at jeg ikke finner noen Swift 150 grs ladedata til 270 win noen plass!

Noen som har noe tips ? Vil aller helst bruke Vith n-160 krutt. Hadde vært veldig takknemlig om noen gadd å skrive inn hvis de har noe data å dele. :D

Link to comment
Share on other sites

Har ingen data til swift, men har selv brukt data til Nosler part, og den har fungert meget godt, noen sier at swiften generelt gir litt dårligere presisjon, det har ikke jeg opplevd, annet en at den kanskje åpner litt mere opp i 6,5x55 og 140 grs jfr. med Nosler Part. det er så lite at det ikke har noen praktisk betydning, mulig å justere litt på ladningen kan eliminere dette..

Link to comment
Share on other sites

Har ingen data til swift, men har selv brukt data til Nosler part, og den har fungert meget godt, noen sier at swiften generelt gir litt dårligere presisjon, det har ikke jeg opplevd, annet en at den kanskje åpner litt mere opp i 6,5x55 og 140 grs jfr. med Nosler Part. det er så lite at det ikke har noen praktisk betydning, mulig å justere litt på ladningen kan eliminere dette..

 

Ok. For det har seg sånn at jeg er utrolig nøye på innskytningen, dette får jeg mye pepper for men sånn er jeg bare. Hadde en 4 skuddsserie å de satt godt innenfor størrelsen av ei snusdåse, men er ute etter det lille ekstra .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...