Jump to content

Nyinnkjøpt Blaser R8 fra Beveren Sport


eirik79

Recommended Posts

Hei,

 

Har nettopp handlet ny rifle hos Beveren Sport. Veldig fornøyd med både våpen og handel.

Var på Villmarksmessa og så på modellen, og bestemte meg for Blaser R8 Professional.

Valget falt også på den nye demperen fra Hausken, JD191.

 

Sendte e-post til en haug med våpenforhadlere, og valget ble enkelt. Beveren Sport.

 

Ble oppringt av Erik der, og hadde en fin samtale med han, og dermed var saken grei.

Veldig fin service og god pris fra en seriøs aktør.

(De fleste tok seg ikke bryet med å svare på e-posten en gang)

 

Så om du vurderer å kjøpe ny rifle, så vil jeg i allefall anbefale deg å ta kontakt med Beveren Sport for å få et tilbud.

De har hjemmeside på http://www.beverensport.no

 

Her er et bilde av rifla i koffert, samt et bilde av presisjonen med NP Trainer kal 6,5x55. (Jeg er en middelmådig skytter, så dro ut ene skuddet)

Er i allefall superfornøyd med min nye Blaser R8! :)

 

 

sg7kle.jpg

2s9exbt.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har selv handlet rifle hos Erik. God service og gode priser vil jeg si både på våpen m/tilbehør og ammunisjon. Dog vanskelig å finne frem til butikken om du ikke er kjent, og han lider vel litt under manglende lagerareal da du bortimot står oppå kartonger n¨år du kommer inn i kjelleren. Men virker allikevel til å ha god kontroll og system i sysakene. Absolutt anbefalt fra min side! Og jeg kommer hvertfall til å bruke han i fremtiden.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...