Jump to content

Hvem selger bøyle-salonger i Norge?


Papi

Recommended Posts

Kjøpte faktisk en Browning BL 22 fra Norsk Jakt AS idag :D Uten om de så er det vel som nevnt, Winge våpen og jakt og friluft som selger slike. Jeg var i kontakt med både winge våpen og jakt og friluft forrige uke for å høre om hva de hadde inne av 22 lever action/ bøylerifle. Hos winge våpen fikk jeg beskjed om at de ikke hadde noen inn nå, men at de kunne skaffe på rimelig tid. Jakt og friluft hadde helle ingen på lager, men Nordskog( importør) hadde visst en eller flere på lager som de kunne skaffe. Det var modellen Browning BL 22 Grade I ?ui=2&ik=9fc7acae64&view=att&th=13e0c72e70a2f917&attid=0.1&disp=emb&zw&atsh=1 Men vær obs på at hvis det er en 22. Henry du har lyst på, så vil ikke de klare å levere på hvert fall ett år på grunn av at produksjonslokalene deres ble ødelagt av en storm i vinter.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har faktisk ikke fått hentet den enda! Politikammeret der jeg bor er litt trege med behandling av våpensøknader, så har ikke fått den igjen enda. Men satser på at jeg får hentet den til uken. Kan i hvert fall si at det inntrykket jeg har fått av riflen i butikken har vært veldig bra! Den er liten, veldig lett og kompakt, og det oser kvalitet av den. For ikke å snakke om bøylen som lades i en vinkel på 33°! Jeg gleder meg virkelig til å få den i hus, og jeg skal gi tilbakemelding etter å ha testet den litt.

 

Her kan du se de forskjellige modellene Browning kjører i kaliber 22. bøylerifler http://www.browning.com/products/catalo ... sp?f1=005B (Jeg har den nederste)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tror du ikke mitt kjææære politikammer(Nordre Buskerud) fortsatt ruger på min våpensøknad! Fikk beskjed i går at jeg måtte ringe igjen på tirsdag for å få svar på hvordan de ligger an. Elsker det offentlige systemet :D Så her sitter jeg da enda og venter på å få min kjære bøylerifle :( Men bilder og omtale kommer så fort jeg har fått riflen, og har fått prøvd den! :winke1:

Link to comment
Share on other sites

Vurderer å selge min Marlin, den er veldig spesiell, med rett engelsk kolbe, kortet ned til minste lovlige totallengde/løpslengde av børsemaker, samt gjenget for lyddemper og montert Skinner dioptersikte i messing. Veldig kul og kompakt. Denne er også delbar. Produsert i 1964:-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...