Jump to content

Prøver å få tak i en 3 generasjons glock 23...


Hassel

Recommended Posts

De sies at det amrikanske markede er rimlig skrapt for det meste av pistoler og rifler , og ammo. Så vist ikkje noen norske forhandler sitter på en så vil eg tro at det er vanskelig å få tak i, med mindre du finner noe brukt.

Uansett lykke til med jakten.

Link to comment
Share on other sites

De sies at det amrikanske markede er rimlig skrapt for det meste av pistoler og rifler , og ammo. Så vist ikkje noen norske forhandler sitter på en så vil eg tro at det er vanskelig å få tak i, med mindre du finner noe brukt.

Uansett lykke til med jakten.

 

Hva har det Amerikanske markedet med dette å gjøre?

Blir ikke pistoler for europeiske markedet produsert i Østerrike?

 

Glock har egen fabrikk i USA.

Link to comment
Share on other sites

Gen3 lages fremdeles.

 

@jan egil; Slik jeg har forstått det, går av og til noe av produksjonen i Østerrike til USA for å hjelpe til å dekke etterspørselen.

Iallefall får kjøpere der noen ganger sleider merket med "Austria", i motsetning til de vanlige US produserte.

 

Gen4 G22/23 er vel litt mer pålitelige enn gen 3, iallefall tåler de bedre det å ha montert lykt foran (noe man jo riktignok ikke har bruk fr i Norge).

Men det burde vel tilsi at den generelle påliteligheten er bedre.

 

Hassel; Gen4 skal vel også fungere sålenge man velger rett rekylfjær/styring. Lone Wolf har vel iallefall løp: http://www.lonewolfdist.com/Detail.aspx?PROD=236280&CAT=241

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...