Jump to content

17 cm glock magasin


mr.wade

Recommended Posts

Har sett på de bunnene der, men de var utsolgt sist jeg sjekka, så jeg venter i spenning.. Har maila litt med de på sjc men de sender ikke noe lenger selv om det koster under 100$.. Skal prøve å korte ned et langmag og se om jeg får det til å virke.. Driver å bygger nå så det begynner å haste litt siden sesongen er i gang mer eller mindre...

Link to comment
Share on other sites

Jeg bygger på en g19, tuna avtrekk og innmat ellers.. Custom comp som likner på sjc sin. C-more sts rødpunkt med sleidemontasje (har sjc montasje i reserve hvis det ikke blir no suksess) zev-tech magbrønn.. Blir en liten morsom sak..

Link to comment
Share on other sites

He he

Som sagt, så er compen custom og den går innover i sleiden og det originale løpet gjenga.. Da blir det tettere mellom sleide og comp.. Lonewolf har også greie løp som er gjenga, men der blir det stor klaring hvis en ikke gjenger lengre inn...

Link to comment
Share on other sites

Har sett på de bunnene der, men de var utsolgt sist jeg sjekka, så jeg venter i spenning.. Har maila litt med de på sjc men de sender ikke noe lenger selv om det koster under 100$.. Skal prøve å korte ned et langmag og se om jeg får det til å virke.. Driver å bygger nå så det begynner å haste litt siden sesongen er i gang mer eller mindre...

 

Midway.no har tayloroutdoors freelance magasinbunner.

 

Finner mye småtteri der også..

Link to comment
Share on other sites

Var usikker lenge om jeg skulle gå for 17 eller 19, men jeg har ikke de største hendene og med magbrønn på så sitter den som støpt i handa. Det er nok en del mer å velge i av deler for en g-17, men mye av det går også på g-19.

Hvorfor ikke gå for G34? Den er åpen i sleiden og da klar for hybridhull. Jeg har bygget opp en slik, fått laget komp med samme fasong som sleiden. Har nå tatt av OKOn og satt på Cmore STS i sporet for baksiktet. Med rød ramme og ellers sort tar den seg godt ut. Like best ammo med pf 168+

Link to comment
Share on other sites

G-34 er nok mer egnet for open enn g-19, men greia er at jeg ville ha en med mindre grep og lengde. Hadde en 2011 med en hinsides komp (nesten carabin) lang og tung. Compen på glocken følger linjene på sleida, får 5 porter og jeg håper det holder, ellers så får vi borre..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...