Jump to content

Nytt medlem


LeifRino

Recommended Posts

Hei alle sammen!

 

Jeg har fulgt med på kammeret.no en liten stund, men nå har jeg fått meg konto. Jeg er nybegynner med pistolskyting, men har nå gått i anskaffelse av rifle. Har alltid noen spørsmål rundt våpen og diverse så da er det vel greit å være med her.

 

mvh

 

Leif R.

Link to comment
Share on other sites

Velkommen hit :D

 

Har alltid noen spørsmål rundt våpen og diverse så da er det vel greit å være med her

Samlet er kunnskapen temmelig høy her inne, og dermed er det også rikelige muligheter for å få svar på spørsmål. Men så var det om det er mulig å få noen entydige svar da :lol:

Link to comment
Share on other sites

Da kom dagen at til og meg jeg ble medlem i Kammeret :)

Jeg er 46 år, og bor i Oppdal Kommune. Jeg er ivrig fluefisker, og fokuserer mye på predatorjakt/fangst.

Synes Kammeret er et fint verktøy for å finne svar på det meste jeg lurer å, og fra i dag vil jeg bli med å diskutere litt.

Av våpen er jeg ikke fullbesatt enda, men har ei Franchi fast pro hagle, Remmnigton 597 mag (modifisert) og et Hatsan at44 luftgevær.

Har nettopp utviklet en lettvint måte å produsere "rudballer i tre". De ser akkurat ut som en hvit rundball, og fungerer veldig godt som kamuflasje. Senest for 2 dager siden, var det et rådyr som kikket inn i gluggen imens jeg satt der :) . Vet ikke hvem som skvatt mest, men det beviser at viltet ikke er redd disse "koiene".

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...