Jump to content

Jerven Fjellduk


rem700

Recommended Posts

Dersom du er i tilknytning til militæret, eller du er HV-soldat, så kan du kanskje få rabatt direkte fra Jerven.

Jeg kjøpte min direkte fra de for endel år siden, og fikk da 35% rabatt som HV-mannskap. :)

Ellers tror jeg kanskje at Jaktdepotet har greie priser.

Link to comment
Share on other sites

Dersom du er i tilknytning til militæret, eller du er HV-soldat, så kan du kanskje få rabatt direkte fra Jerven.

Jeg kjøpte min direkte fra de for endel år siden, og fikk da 35% rabatt som HV-mannskap. :)

Ellers tror jeg kanskje at Jaktdepotet har greie priser.

 

Får ikke rabatt som HV soldat, man må være fast ansatt i forsvaret eller vernepliktig soldat. :shock:

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Solheimen: Det nest billigeste om de ikke er i ansatt i forsvaret er aa reise til Odda og kjoepe den. 35% rabatt

 

Hvordan får du det til å bli billig...? Odda er ikke akkurat verdens navle :lol:

 

Jeg bestiller mye pr post, og med tanke på tiden og pengene jeg sparer på å kjøre hit og dit er det veldig billig med litt porto, eller litt høyere pris i den lokale sjappa.. :wink:

 

Selv har jeg Jerven Hunter, og er storfonøyd. Kjøp den for all del stor nok, ikke noe mini utgave... å gå med den har jeg aldri gjort uansett, det blir for dillete, du skal jo tross alt ha med børsa, bruke kikkert mv.. Viktigste er at du kan sitter godt og avslappet i den, og da må den være stor nok, og rekke rundt og over en..

 

Jeg bruker min utelukkende til posting og pauser der jeg sitter stille lenge nok til å få fall i kroppstemperaturen.. Den er alltid med i sekken vinterstid. Det er en billig livsforsikring! Knekker du et bein så går oddsen drastisk opp med en slik duk i sekken. Uvurderlig på jakt i høyfjellet er min mening om produktet. Løp og kjøp! :D

Link to comment
Share on other sites

Thermo Hunter er super. Til å krype inn i på post, putte ungar i på skutersleden eller på heia elles og ikkje minst til å putte heile seg og soveposen inn i dersom det er kaldt på telttur. Men den er for stor og klumpete til å gå i - sjølv om du er 190 cmlang :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...