Jump to content

bushnell legend 1200 arc ( falsk selger på finn)


Rommling

Recommended Posts

kom over avstandsmåler på finn og slo til.

ser slik ut.

519329132_045.jpg

men undrer litt på når jeg søker på den så kommer det nesten bare opp bilder av denne

85104906-260x260-0-0_Bushnell+Legend+1200ARC.jpg

 

når jeg ser den på nett så koster den som ser ut som min rundt 170dollar. altså rundt 1000kr. altså en del mindre enn det jeg betalte

 

den er ganske stor og klumpene. etter å prøvd litt klarte jeg på max 500m måling. og da måtte det være en stor vegg på hus, fjellhyller max 450m. hadde aldri håp om over 1000 meter men litt mere enn 500 mot hus.

 

har jeg kjøpt meg en dyr kopi eller har jeg bare kjøpt en gamlere modell?

 

Edit:

 

ser selger enda selger den enda. så det vil si han tjener gode penger på å selge falske produkter på finn..

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Er dere sikre på at det ikke er ekte varer eller er blitt lurt i forhold til en vare send en melding til Finn. De pleier da å stoppe ta vekk annonsen og sette selger i karantene. Dette skjer ofte i forbindelse med klokker. Det er nok av dem som vil selde thai Rolex til godtroend dessverre :twisted:.

Link to comment
Share on other sites

Ikke hogg hodet av meg nå:

Er du blitt lurt eller har du bare vært godtroende?

Min vurdering av dette er at alt som heter : Bushnell ikke er noe og rope hurra for men ok til sitt bruk.

Trådkors og måleavstand opp til 1200 meter. : Joda det er sikkert en skala til 1200 m men det står jo ikke at den måler til 1200m.

 

Ikke for å være surpomp men er det noe vits og klage fordi at DU ikke bruker hodet og kjøper noe ræl?

Jeg kjenner ikke selger bare for å ha nevnt det.

 

Mvh:Pål

Link to comment
Share on other sites

fullstendig klar over at man ikke får målt 1200 meter med en 1200. men når man tester den ute en dag det er blå himmel. det er 5-10 + grader så ingen varmdis i været som skal gjøre noe med avlesingene. så skal man vel klare å måle litt mere enn 450meter.

 

og når man leser og setter seg inni mere hva en bushnell legend 1200 skal kunne gjøre, og denne måler avstand og kan bytte mellom meter og yards, når den skal kunne oppgi vinkel. og til og meg kulebane fall ( slik som på storebror kikkertsiktet)

 

den er mye større enn den orginale, passer ikke så godt i hånden.

 

hadde jeg fått en orginal bushnell og den ikke ga meg målinger over 450m så måtte jeg vel bare slått meg til ro med det.

men når dette ikke er noe orginalt produkt men en kina kopi med falsk navn trykt på.

Link to comment
Share on other sites

Svindel er svindel, og er ikke iorden! Å si at folk er dumme og godtroende blir for lettvint. Bra at du poster dette på forum, og melder fra til finn, så slike halvkrimminelle blir stoppa.

Jeg hadde tatt kontakt med selger, ringt, og konfrontert ham med dette. Kommer sikkert ingen vei, men får hvertfall sjangsen for en god utblåsing :mrgreen:

 

Hadde dette vært en orginal bushnell, kunne du antagelig reklamert på produktet til bushnell, da den bare måler ut til 450m

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...