Jump to content

Vurderer import av Accuracy International


MH434

Recommended Posts

Regn med at frakten kan bli veldig dyr og at du må betale moms på hele beløpet, frakten også!

 

Hvilken modell er det du går for!?

 

Lykke til

 

Blir nok AX.338 engang iløpet av året..

Veit ikke om den selges her i Norge, så mulighetene er vel å ta inn selv eller spørre en forhandler om å gjøre det for meg.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

I hovedsak, men de selger til private også "dersom de absolutt vil ha en Accuracy International", sitat slutt. Snakka med de innenfor siste to uker ang et prosjekt jeg holder på med om dagen... ;) (ikke innkjøp av børse)

Link to comment
Share on other sites

Frakt innen Europa med bil eller fly ligger mellom 4000 - 6000 for pakker fra 1 - 20 kg. Betaling av MVA kan bli et ytterligere problem dersom du ikke har tollkreditt. Flyfrakt og fortolling på Gardermoen vil derfor være det enkleste.

 

Hvem er det du bruker til frakt da?pansret transport +++ ?

 

Sent from my GT-P3110 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

for ca 1.5 år siden sjekka eg litt om å få kjøpt en, kom da over Artemis a/s og hadde en lengere telefon samtale med dem, dette skulle ikke være noe problem. dem sendte over en side der jeg kunne gå inn å velge kaliber, løpslengde, etc etc. skulle bare sende den over så skulle jeg få pris, etter å ikke ha fått svar på 3 månter ringte jeg dem, hadde vært mye å gjøre, men skulle da se på det med en gang. no er det gått over et år siden siste samtale, anser dem ikke for mye seriøs :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...